Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 24. januar 2013

Jeg sendte en e-post til Statens sivilrettsforvaltning






Gmail - Deres brev av 18. januar/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Deres brev av 18. januar/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Jan 24, 2013 at 8:56 PM





To:
Anette Angelsen Haanes <Anette.Angelsen.Haanes@sivilrett.no>


Cc:
Solveig Hauge <solveig.hauge@jd.dep.no>, postmottak@jd.dep.no







Hei,

jeg viser til deres brev av 18.1., som jeg mottok, i dag.

Jeg trodde at jeg hadde forklart det tidligere, at det selvfølgelig er Svelvik kommune, som jeg mener at burde ha grepet inn, da min far lot meg bo alene, (i Hellinga 7B og Leirfaret 4B, på Bergeråsen, i Svelvik kommune), fra jeg var ni år, og til jeg høsten 1989, flyttet til Oslo, for å studere, på NHI, (etter å ha bodd fra mai 1989 til august 1989, hos min farmor på Sand, etter at faren min solgte leiligheten jeg vokste opp i, i Leirfaret 4B).


Jeg håper dere kan gjennomføre et hastevedtak, siden det er så lenge siden jeg sendte den første søknaden.

Og siden at alle tingene mine ligger på lagerbod, i Oslo, og jeg ikke har fått dette sendt over til England enda, siden jeg er fattig arbeidsledig, i England, og har vært det, under finanskrisen.


Jeg blir også kastet ut hele tiden, siden jeg er forfulgt av noe 'mafian' eller Johanitterorden, (som jeg har i min fars nye familie. Min far flyttet til en Haldis Humblen, (også på Bergeråsen), da jeg var ni år, og hennes tidligere stesønn, Bjørn Humblen, var/er i Johanitterordenen).


Så hadde vært kjekt å hatt noen penger på bankkontoen, og muligens kjøpt eget bosted, etc.

For jeg ble kastet ut i Sunderland, ifjor, og måtte gå rundt i Newcaslte, en hel natt, og fryse, før jeg kom meg videre til den Skandinaviske kirken i Liverpool, for Sunderland Council hadde ikke noe sted jeg kunne bo.

Så hvis jeg hadde hatt noen penger, på bankkontoen, så hadde jeg kunne klart å hanskes med sånne urettferdige utkastelser, med mere, på en bedre måte, (sånn at jeg slipper å omtrent bo på gata, liksom, eller i diverse rare hosteller, som jeg noen ganger blir plassert på, her i England, siden jeg er en fattig arbeidsledig, og ikke alltid får rettighetene mine, men bare blir kastet ut, uten noe og om og men, av politiet, siden de har lite respekt for folk, som er arbeidsledige osv., virker det som).


Håper dette kan løses på en rask måte.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2013/1/18
Subject: Re: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag
To: Anette Angelsen Haanes <Anette.Angelsen.Haanes@sivilrett.no>
Cc: Solveig Hauge <solveig.hauge@jd.dep.no>, postmottak@jd.dep.no


Hei,

ok, er det Magne Winnem som har sitti og puncha hos dere, da.


Jeg kan ikke huske å ha sendt dere noe telefonnummer og adresse, nemlig.

Dette går vel på saksnummer.


Og forresten.

Hvis dere sitter der med telefonnummeret mitt og e-post-adressen, og kun ringer meg, så er dere idioter, mener jeg.

Dere har ikke lov til å gjøre dere dumme, (som statsansatte), sånn som jeg har forstått det.


Så jeg sender kopi av dette til Sivilombudsmannen osv., så får de kikke på det.

Så du trenger ikke å sende mer e-poster om dette nå, (for å si det sånn).

Dette synes jeg at vi har diskutert i det lange og det breie nå, (for å si det sånn).



Erik Ribsskog


2013/1/18 Anette Angelsen Haanes <Anette.Angelsen.Haanes@sivilrett.no>




Hei,

Viser til tidligere korrespondanse i saken.


Korrespondanse i forbindelse med søknad om rettferdsvederlag inneholder ofte sensitive opplysninger om søker. Vi sender derfor alltid vår korrespondanse per
post, dersom det er mulig. I denne saken har vi svart på din søknad per brev til den adressen som vi har registrert på deg i vårt system og senere til din folkeregistrerte adresse i Norge.


Kopi av vårt svarbrev av 2.3.12 har i dag gått i posten til din adresse i England. Vi vil benytte denne adressen i vår videre korrespondanse i saken. Vi bemerker
at vi ikke foretar noen saksbehandling per e-post.

Med vennlig hilsen

Anette Angelsen Haanes



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 18. januar 2013 11:16
Til: Anette Angelsen Haanes
Kopi: Solveig Hauge; postmottak@jd.dep.no; Postmottak Sivilombudsmannen
Emne: Re: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag

Hei,





som jeg skrev i oppdateringene, så kan jeg ikke se her, at jeg har oppgitt hverken adresse eller telefonnummer til dere.




Jeg sendte dette bare som en e-post.





Og at dere sier at dere ikke kan få tak i meg, når dere har e-post adressen min.






Nei, det blir bare som noe dumt.




Og nå må jeg gjenta meg selv og.



Jeg er ikke av samme oppfatning her, jeg synes dette virker som noe lureri.





Dere har ikke prøvd å nå meg på e-post, selv om dere har hatt e-post adressen min.




Så dere juger så det renner av dere, vil jeg si.



Erik Ribsskog




2013/1/18 Anette Angelsen Haanes <Anette.Angelsen.Haanes@sivilrett.no>



Hei,


Takk for rask tilbakemelding. Vi sender i dag ut kopi av vårt svarbrev til din nye adresse. Idet
våre brev inneholder sensitive opplysninger kan ikke disse sendes per e-post.


Det er beklagelig at du ikke har mottatt tidligere korrespondanse i saken.  Vi har sendt brev til
din tidligere oppgitte adresse i England samt til din folkeregistrerte adresse i Norge.  Statens sivilrettsforvaltning er av den oppfatning at vi har forsøkt å nå deg gjennom de opplysningene som har vært tilgjengelige.


Med vennlig hilsen

Anette Angelsen Haanes



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 18. januar 2013 08:30
Til: Anette Angelsen Haanes
Kopi: Solveig Hauge;
postmottak@jd.dep.no

Emne: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag


Hei,





jeg ser nå at min tidligere klassekamerat, (fra russeåret), Rimi-kollega, Unge Høyre-kollega, (og som jeg også var forlover for), Magne Winnem, har begynt å jobbe, i justisdepartementet:












Er det derfor dere har begynt å fable om oppdiktede adresser og telefonnumre, som jeg liksom skal ha sendt dere?




Fordi at Winnem har spionert på meg og sladret med dere?

Sovjetstaten lenge velbekomne!



Spasiba, Perestrojka, Gru, Komosol,



Erik Ribsskog









---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/1/17
Subject: Oppdatering/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag
To: Anette.Angelsen.Haanes@sivilrett.no
Cc: solveig.hauge@jd.dep.no


Hei,




jeg kikka på mine tidligere e-poster til dere nå.






Og jeg kan ikke se at jeg har sendt dere mitt telefonnummer engang.






Så jeg lurer på om det er teletorget dere driver og ringer, også skylder dere på meg :)






Mvh.

Erik Ribsskog





PS.






Her er det jeg finner nå, som jeg har sendt dere:












Bilde er fjernet av sender. Gmail




Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>























Klage på Statens Sivilrettsforvaltning/Fwd: Ny påminnelse/Fwd: Påminnelse/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag




















Erik Ribsskog


<eribsskog@gmail.com>




Sat, Sep 1, 2012 at 12:51 PM







To:
postmottak@jd.dep.no











Hei,




jeg ser på Wikipedia at Statens Sivilrettsforvaltning er underlagt Justisdepartementet.




Så jeg sender en klage på Statens Sivilrettsforvaltning, til dere.



Siden Statens Sivilrettsforvaltning ikke svare på mine e-poster.




Mvh.



Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/6/28
Subject: Ny påminnelse/Fwd: Påminnelse/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag
To: post@sivilrett.no
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>



Hei,




jeg kan ikke se at jeg har fått noe svar fra dere, på tross av tidligere sendt e-post og påminnelse.






Sender derfor en ny påminnelse.




Sender også kopi til Sivilombudsmannen, siden de kanskje er interessert i dette, at etatene ikke svarer borgerne.






Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/3/18
Subject: Påminnelse/Fwd: Søknad om rettferdsvederlag
To: post@sivilrett.no


Hei,




jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.





Mvh.

Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/2/29
Subject: Søknad om rettferdsvederlag

To: post@sivilrett.no



Hei,




jeg skjønner at jeg ikke kommer noen vei, i min omsorgssvikt-sak, mot min far.




(Politiet vil ikke etterforske, og jeg får ikke Fri Rettshjelp).





Så jeg søker herved om rettferdsvederlag/billighetserstatning, siden min far lot meg bo alene, (på Bergeråsen, i Nordre Vestfold), fra jeg var ni
år, til jeg ble myndig, uten at det offentlige gjorde noe.






Mvh.




Erik Ribsskog



















---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/1/17
Subject: Re: Søknad om rettferdsvederlag
To: Anette Angelsen Haanes <Anette.Angelsen.Haanes@sivilrett.no>


Hei,




jeg har ikke hast fasttelefon siden jeg bodde i Leather Lane, for et par år siden.






Nå har jeg bare 'pay-as-you-go' mobil, og det er dyrt å ringe til Norge.






Foretrekker også at korrespondansen er skriftlig, så blir det ikke krangel om hva som er sagt.






Min nye addresse er:






Erik Ribsskog



10 Keith Court



Keith Avenue



Liverpool



GB-L4 5XJ



Storbritannia






Hvis dere ikke får tak i meg på telefon, så kan dere jo bare sende en e-post.






Dere har jo e-post-adressen min, mener jeg.






Jeg synes det er rart at dere ikke har prøvd det før.




Mvh.


Erik Ribsskog









2013/1/17 Anette Angelsen Haanes <Anette.Angelsen.Haanes@sivilrett.no>



Hei,


Viser til søknad om rettferdsvederlag av 29.02.12.


Statens sivilrettsforvaltning mottok e-post 18.12.12 vedrørende status i saken. Vi forstår det slik at du ikke har mottatt svar fra oss i posten. Dette skyldes trolig feil adresse.

Vi har gjentatte ganger prøvd å få tak i deg per telefon uten å lykkes. Vi ber derfor om at du tar kontakt med oss per telefon, på det nummer som fremgår nedenfor, slik at vi kan
få registrert riktig adresse og telefonnummer.

Med vennlig hilsen

Anette Angelsen Haanes

førstekonsulent


Statens sivilrettsforvaltning

Telefon 22 99 13 25



Tenk på miljøet – ikke skriv ut denne e-posten med mindre det er nødvendig



































Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter