Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. januar 2013

Jeg sendte en e-post til Vestfold Taxi






Gmail - SV: Vestfold Taxi Kontaktskjema








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










SV: Vestfold Taxi Kontaktskjema










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Jan 14, 2013 at 3:47 PM





To:
Erik@vestfoldtaxi.no







Hei,

dette er ikke noe jeg har sendt dere.

Jeg har ikke vært i Norge siden 2005, og er en heterofil mann.

Jeg sjekket den IP-adressen, som står der, den tilhører visst et firma i Tyskland.


Fint hvis dere kan finne ut hvem som driver og tuller med meg.

(Ved å kontakte det tyske firmaet da.

For det blir vel mellom dere og dem).


Jeg får mye tulle-eposter, (noe som tar mye tid), og hvis jeg sender om dette, (og andre problemer), til politiet, så svarer ikke de meg, (av en eller annen grunn).

Så hadde vært artig hvis dere kunne få sporet opp navnet eller adressen på de som sender tulle e-poster i mitt navn.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2013/1/14
Subject: Re: Vestfold Taxi Kontaktskjema
To: Erik Horn <Erik@vestfoldtaxi.no>


unsubscribe



2013/1/14 Erik Horn <Erik@vestfoldtaxi.no>

Hei!

Først og fremst vil jeg på vegne av Vestfold Taxi beklage hvis en av våre sjåfører har oppført seg ufint mot dere.

For at jeg skal klare å identifisere hvem som har kjørt den aktuelle turen, trenger jeg kopi av kvittering eller tidspunkt for turen og løyvenummer på bilen.

Fint om du sender disse opplysningene, så skal jeg ta en samtale med sjåføren.

Med vennlig hilsen

Erik Horn
Daglig leder
Tlf (direkte): 33 42 02 22 - Mobil: 454 06 361
PKG7


Adresse: Klinestadmoen 1, 3241 Sandefjord

Tlf: + 47 334 20 200
Fax: +47 33 45 38 08
www.vestfoldtaxi.no

Fra: Firmapost - Vestfold Taxisentral AS
Sendt: 12. januar 2013 14:10
Til: Erik Horn
Emne: VS: Vestfold Taxi Kontaktskjema

Sendt: 12. januar 2013 07:26
Til: Firmapost - Vestfold Taxisentral AS
Emne: Vestfold Taxi Kontaktskjema
Ditt navn

Erik Ribsskog

Telefon
4407905206018

E-post adresse

Din melding til oss
Jeg vil klage på at sjøføren sa 'ikke noe homsing i min bil', da jeg og kjæresten min, Geir Arne Jørgensen, tok taxi hjem, klokka 23, på fredag. Håper dette er i orden! Med vennlig hilsen Erik Ribsskog PS. Nr. er til britisk mobiltelefon. 44 er landskoden.

IP-adresse
46.165.221.166

Dato
2013-01-12 07:25:40











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter