Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. januar 2013

Jeg sendte en ny e-post til Drammen tingrett






Gmail - Arvesak Bergstø oppdatering til Høysæter/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på Tingretten i Drammen/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering - klage/Fwd: Problemer med Drammen Tingrett








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Arvesak Bergstø oppdatering til Høysæter/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på Tingretten i Drammen/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering - klage/Fwd: Problemer med Drammen Tingrett










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Jan 18, 2013 at 4:29 PM





To:
drammen.tingrett@domstol.no


Cc:
Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>







Hei,

jeg ser nå at Idar Sandersen, (som bor på Bergstø), har drevet med møbelproduksjon, inne i Oslo, ganske nylig:



Dette har ikke jeg vært klar over, enda jeg har bodd i Oslo, fra 1989 til 2004.

Sandersen vil ikke sende kopi av slektsforskinga, (fra faren hans osv.), fordi at han ikke hadde kopimaskin.


Men hvis han klarer å lage møbler i Oslo, så burde han vel klare å få kopiert noen papirer, på en eller annen måte.

(En sånne printer/scaner/copier er jo ikke så dyrt, for eksempel).

Er han Sandersen bare gretten, eller.


Kan det være verdier, i Sverres gate også?

(For min far nevnte malerier etter Kittelsen.

Selv om jeg må innrømme at jeg tar det min far sier med en liten klype salt.


Og har brutt kontakten, etter noen få telefoner, for noen år siden.

Etter at min tidligere klassekamerat Odd Einar Pettersen fortalte meg at faren min hadde flytta til Tønsberg-traktene.

Noe jeg ikke har fått bekreftet.

Er det ikke rart at han Sandersen skal bo i det store huset hvis han kan bo i leilighet i Oslo, hvor han også er kjent, da?

Blir det noe fremdrift hos dere?

Jeg har fortsatt ikke penger til gebyr, for oppløsing av sameie.


Men det kan kanskje trekkes fra salgssummen?

Hadde vært ålbings med en oppdatering.

På korleis ståa er hos dere, mener jeg.

Sender kopi til Sivilombudsmannen, for jeg er dessverre ikke helt overbevist om at dere ikke driver med noe tull.


Dere skal liksom veilede borgerne, (dere statsansatte), men det har ikke skjedd her, mener jeg.

Her må jeg søke i paragrafer over alt, hvis jeg skal få det riktig, og det burde ikke være nødvendig.


Jeg ringte og snakka med Høysæter, og da må hu veilede meg, om hvordan jeg skal gjøre det.

Men hu lot som om hu skulle fikse dette.

Men det gjorde hu ikke.

Og månedene og kvartalene fløy, noe som har ødelagt for andre arvesaker, (med tidsfrister), som jeg har hatt.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/10/27
Subject: Påminnelse/Fwd: Klage på Tingretten i Drammen/Fwd: Oppdatering/Fwd: Oppdatering - klage/Fwd: Problemer med Drammen Tingrett
To: Postmottak@domstoladministrasjonen.no


drammen.tingrett@domstol.no








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter