Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 12. januar 2013

Jeg sendte en påminnelse til NITO






Gmail - Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Utmelding








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Utmelding










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sat, Jan 12, 2013 at 6:18 PM





To:
epost@nito.no







Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/11/20
Subject: Oppdatering/Fwd: Utmelding
To: epost@nito.no


Hei,

jeg så i VG.no nå at dere har fått ny ledelse.

Jeg er fortsatt arbeidsledig i England, og arbeidsformidlingen her tuller med meg.


Så jeg lurte på om jeg kunne få et sånt nødlån som dere skriver om, på nettsidene deres, siden jeg har vært medlem hos dere før.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/13
Subject: Utmelding
To: epost@nito.no


Hei,

jeg har havnet i en vanskelig situasjon, i utlandet, etter at jeg overhørte det, at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003, uten å være noe kriminell, eller lignende.


Jeg ble også forsøkt myrdet, på Grete Ingebrigtsen sin gård, i Kvelde, i 2005.


Politiet gir meg ingen av mine rettigheter, de vil ikke si hvem denne 'mafian' er, og de vil ikke etterforske mordforsøket mot meg.

Dere hos NITO, gir meg ingen hjelp med dette, enda jeg har vært medlem hos dere, i over et år nå.


Dere hjelper meg ikke når banken ikke vil gi meg NITO-kortet, som ville hjulpet meg å rydde opp dette, noe som burde være en selvfølge, at dere burde være solidariske, i forbindelse med, og si at jeg også, som NITO-medlem, burde fått det kortet.


Men dere er bare ignorante, ovenfor denne trakasseringen av meg, fra deres bank-samarbeidspartner.

Dere vil heller ikke hjelpe meg med CV-en min, enda dette er et tilbud dere gir til deres medlemmer.


Ei heller kurs vil dere gi meg hjelp til, enda jeg fikk graden min, fra HiO IU, på rundt den samme tiden, som jeg ble medlem hos dere, og i så henseende, burde blitt sett på et studentmedlem, mener jeg.


Dere svarer ikke engang på mine klager på dette, og jeg har fått en artikkel, om likestilling, fra President Marit Stykket sin e-post adresse.

Så om dere 'kødder' med meg, siden jeg er mann?

Det er jo helt borti natta og hinsides alt som forbindes med en interesseorganisasjon.

Så det her synes jeg er jævlig dårlig, for å si de rett ut, og jeg vil ikke være medlem i en så handlingslammet organisasjon, som dere er, for det tyder på at noe er alvorlig galt hos dere, vil jeg si.


Så denne organisasjonen deres vil ikke jeg være med på å legitimere.

Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter