Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. januar 2013

Mer om spoofing






Gmail - Re: Fwd: Innmelding








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Re: Fwd: Innmelding










cathrine schone

<cathrine.schone@llh.no>




Fri, Jan 25, 2013 at 2:09 PM





To:
eribsskog@gmail.com







Hei,

Takk for henvnedelsen din.

Det er dessverre slik at noen syns det er gøy å tulleinnmelde folk til oss.
Jeg kan forsikre deg om at vi har ikke regisitrert noe informasjon på deg.

Så med mindre spøkefuglene gjenntar stuntet, vil du ikke høre fra oss igjen.

Jeg kan også legge til at vi har ingen som heter Silje hos oss, så svaret er også falskt.


Med dette ønsker jeg deg en god helg.

--
Vennlig hilsen,
Cathrine Schøne.
Medlemssekretær LLH


---------- Videresendt e-post ----------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 17:19 24. januar 2013
Emne: Re: Fwd: Innmelding
Til: post@llh.no



Hei,

dere har blitt utsatt for spoofing.

Jeg er veldig heterofil og vil ikke ha noe homse-greier i posten.

Erik Ribsskog


2013/1/24 LLH post <post@llh.no>
Hei, da er du registrert som medlem i LLH. Velkommen! Du får mer informasjon om aktiviteter og medlemstilbud etterhvert.


Vennlig hilsen
Silje i LLH

LLH
Postadresse: LLH, Tollbugata 24, 0157 Oslo.
Besøksadresse: Tollbugata 24, 4. etasje, Oslo sentrum.
Tlf: 23 10 39 39 (telefontid 09:00-12:00 og 13:00-14:00, mandag til fredag)
E-post: post(a)llh.no


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Jan 14, 2012 at 10:01 PM
Subject: Innmelding
To: bard@llh.no


Hei,

jeg vil gjerne bli medlem.

Jeg er veldig homofil og har alltid vært det.

På Berger skole, pleide jeg å kikke på guttene i dusjen.

I 2003 overhørte jeg at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.

Var det muslimene som tullet, og fikk meg etterfulgt, fordi de ikke likte, at jeg var homofil?

Så jeg flykta, til Liverpool.

Og jeg får ingen av mine rettigheter.

Kanskje fordi politiet i Storbritannia, vil gjøre meg til evnukk?

Så kanskje dere kan hjelpe meg, med å få rettighetene mine?

Det hadde vært fint.

Mvh

Erik Ribsskog

PS.

Her er addressen min:

10 Keith Court

Keith Avenue

Liverpool

L4 5XJ

+44 0790 5206018









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter