Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. februar 2013

Enda mer fra Posegodt






Gmail - RE: Publiserte ditt navn, adresse og epostadresse på bloggen min








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










RE: Publiserte ditt navn, adresse og epostadresse på bloggen min










Posegodt

<post@posegodt.net>




Wed, Feb 20, 2013 at 1:59 PM





To:
Jens B <jensbr@hotmail.no>







Hei,

jeg sjekka de tidligere ordrene nå, og jeg ser jo det, at du har jo bestilt den Kit Kat før og.

Så da var jo ikke dette så rart, likevel.

Beklager dette!


Det virka rart at han Gorg nevnte deg da, jeg begynte nesten å lure på om du var en chatter kalt Skorpion.

Så det var derfor jeg spurte.

Men jeg skal prøve å få sendt disse varene iløpet av morgendagen.

Jeg hadde en butikksjef, på Rimi Bjørndal, som het Johan, da jeg jobba i den butikken, som låseansvarlig, i 2002 og 2003.

Men han ga meg bare en lapp, med arbeidsoppgaver på.


Så det er ikke sånn at det han som lærte meg opp, i Rimi, for eksempel.

Men jeg har gått handel og kontor, og lært at det er noe som heter forge major.


Og dette at varer plutselig sluttes å produseres, etter flere år i butikkene.

Det må vel kalles forge majur, mener jeg.

For det er ting som virksomheten ikke kan kontrollere, som naturkatastrofer, osv.

Så det var ergelig at det skulle skje, akkuart nå som jeg hadde fått ny logo osv. og.

Men jeg har ihvertfall fjernet denne varen nå, fra nettbutikkene.

(Untatt fra goodyshop.co.uk, men den har aldri solgt en eneste vare.


Den sendte jeg istedet en e-post, til webhotell-firmaet, om å slette, (hele nettstedet).

Og jeg har også fjernet den varen, fra www.posegodt.net og www.ukgoodyshop.com.


Så dette skulle være ryddet opp i nå).

Beklager igjen problemene rundt dette!

Med Posegodt-hilsen

Erik Ribsskog


2013/2/20 Jens B <jensbr@hotmail.no>



Hei,

nei, jeg tror ikke vi har chatta på IRC. Men jeg har vært på IRC, for noen år tilbake. Jeg husker godt gorg, fra en kanal som het #bergen, på EfNet. Han var vel en av 'kødderne' der, sånn som jeg husker det i alle fall. Så kanskje er det han som driver og kødder med eposter her nå. Jeg har fått 2 til, som ikke står på bloggen. Noe om negresser med digre rumper, og en som heter Johan? Regner med at de ikke var fra deg.


Men hva han mener med "kjør koz", det er jeg neimen ikke sikker på. Og det tør jeg ikke spekulere for mye i heller, tror jeg.

Igjen, takk for god kundeservice!


Mvh. Jens



Date: Wed, 20 Feb 2013 08:09:21 +0000

Subject: Fwd: Publiserte ditt navn, adresse og epostadresse på bloggen min
From: post@posegodt.net
To: jensbr@hotmail.no


Hei igjen,

er du en jeg har chatta med, på irc, forresten?

Jeg ser at en som kaller seg Gorg, nevner navnet ditt, i 2011, på irc:


[19:35] <gorg> Jens Petter Bratlie. Kjør koz



Med Posegodt-hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Posegodt <post@posegodt.net>
Date: 2013/2/20

Subject: Fwd: Publiserte ditt navn, adresse og epostadresse på bloggen min
To: jensbr@hotmail.no


Hei,

ja, jeg bare synes det var litt rart, som sagt, for den Kit Kat har nesten ikke solgt noe før.


Men nå bestilte en annen den og.

Og alle kundene heter nesten det samme, (nemlig Jens og John, osv).


Men jeg skal ikke gjøre det til noe vane, å publisere navn osv.

Jeg driver nettbutikken litt sånn som jeg lærte i Rimi, (som butikksjef, på Rimi Nylænde aka. Rimi Lambertseter, av distriktsjef Per Øivind Fjellhøy aka. PØF), at man burde binde minst mulig kapital, i varer.


Så jeg venter med å kjøpe varene, til bestillingene dukker opp.

Og da skjærer det seg litt, hvis varen har gått ut produksjon.

Men det er jo ikke så ofte, at det skjer.


Og da fjerner jeg den fra nettbutikkene, så fort som mulig.

Og prøver å finne en erstatningsvare.

Og ordet erstatningsvare, det er det jo ikke jeg, som har funnet på.

Så det er nok ikke bare meg, som driver på den her måten.


Men jeg skal prøve å få kjøpt inn resten av bestillingen din, (nemlig to pakker Kit Kat), i dag.

Og få sendt det i morgen.

Igjen takk for handelen!

Med Posegodt-hilsen


Erik Ribsskog

PS.

Jeg sendte deg bare en e-post, i går.

Så den du svarte på, var spoofing, (altså sendt av noen som klarer å tulle med e-poster og hadde lest bloggen min).


Beklager igjen disse problemene!

Jeg skal begynne å sensurere navnene igjen, fra den neste bestillingen.

Beklager igjen dette!



---------- Forwarded message ----------

From: Jens B <jensbr@hotmail.no>
Date: 2013/2/20
Subject: RE: Publiserte ditt navn, adresse og epostadresse på bloggen min
To: eribsskog@gmail.com


Hei,

du har da aldri gjort det før når jeg har bestilt. Da har du alltid sensurert. Det gjør du når andre bestiller og. Jeg ser ikke helt hva mitt navn har på den bloggen å gjøre, og har aldri opplevd liknende fra andre nettbutikker.


Så dette vil jeg nok klage på, tror jeg.

Ang. sjokoladen, så er det vel ikke så merkelig at folk bestiller den når du har den i sortimentet ditt. Så det vil jeg også klage på. Det er vel ikke russisk nettbutikk du driver?

Men det er greit med den erstatningsvaren. Mer sjokolade for pengene sier jeg ikke nei takk til. Så det var god kundeservice, for å ta
med litt positivt her. Takk for det!

Mvh. Jens

> To: jensbr@hotmail.no
> Subject: Publiserte ditt navn, adresse og epostadresse på bloggen min
> From: eribsskog@gmail.com
> Date: Wed, 20 Feb 2013 01:41:52 +0100
>
> Hei igjen.
>
> Jeg la ut ditt navn, adresse og epostadresse på bloggen min:
> http://johncons-mirror.blogspot.com/2013/02/mer-om-problemene-med-kit-kat-i-pose.html
>
> Dette er sånn som jeg pleier å gjøre når folk bestiller varer i nettbutikken min. Dette er helt greit, siden jeg skriver en nødblogg.
> Så sånn er det. Men men.
>
> Mvh Erik Ribsskog















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter