Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. mars 2013

Jeg sendte en e-post til Justisdepartementet






Gmail - Svar på innsynsforespørsel








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Svar på innsynsforespørsel










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Mar 5, 2013 at 1:14 AM





To:
Justis- og beredskapsdepartementet <innsyn@jd.dep.no>


Cc:
Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>







Hva skal dette bety?

Jeg har aldri kommet med en eneste innsynsbegjæring i hele mitt liv.

Hvorfor sender dere meg denne dritten her?

Erik Ribsskog



2013/3/4 Justis- og beredskapsdepartementet <innsyn@jd.dep.no>

Sak: 10/2681-35 Se 200904641 - Klage på politiet
Dokument: Klage på psykiatrien


Deres begjæring om innsyn i dokument er avslått med begrunnelse i offentlighetsloven § UO:off.l.§13(1) jf fvl §13(1)nr1
Meroffentlighet er vurdert jf. offentlighetsloven § 11.

Avslag på begjæring om innsyn kan påklages i samsvar med reglene i offentlighetsloven § 32.
Eventuell klage skal sendes til Justisdepartementet, jf. forvaltningsloven § 32. Klageinstans er Kongen i statsråd.

Det gjøres oppmerksom på at dersom klage blir behandlet av Kongen i statsråd, mister klageren rett til å klage saken inn for Sivilombudsmannen, jf. lov om Stortingets ombudsmann for forvaltningen § 4 første ledd bokstav b.
Klagefristen er tre uker jf. forvaltningsloven § 29


Med hilsen
Justis- og Beredskapsdepartementet
Dokumentasjonssenteret
postmottak@jd.dep.no

________________________________

Denne e-posten er beregnet for den institusjon eller person den er rettet til og kan være belagt med lovbestemt taushetsplikt. Dersom e-posten er feilsendt, vennligst slett den og kontakt Justis- og beredskapsdepartementet.

This email is confidential and may also be privileged. If you are not the intended recipient, please notify the Ministry of Justice and Public Security, Norway, immediately.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter