Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 7. mars 2013

Jeg sendte en ny e-post til Politiet






Gmail - Ang. begjæring om innsyn i dokumenter








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Ang. begjæring om innsyn i dokumenter










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Mar 7, 2013 at 9:06 AM





To:
Ifzal Waheed Bhatti <Ifzal.Waheed.Bhatti@politiet.no>


Cc:
Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>







Hei,

jeg skjønner at dere har et dumt system, som ikke er så veldig gjennomtenkt.

Men det er jo mulig å finne ut i ettertid, hvem disse taterne, (eller terroristene), er.


For eksempel når folk kontakter dere om dette.

På samme måte som jeg gjør nå.

Det burde vel være innlysende egentlig, mener jeg.

Det står vel ikke i koranen at det ikke er lov å bruke hue, mener jeg.

Erik Ribsskog



2013/3/7 Ifzal Waheed Bhatti <Ifzal.Waheed.Bhatti@politiet.no>


Hei



Det

vises til din e-post av i dag der du ber om en forklaring for at du har fått
innsyn i et dokument som du aldri har bedt om.

I

henhold til offentlighetsloven § 3 er Politidirektoratets saksdokumenter,
journaler og lignende register åpne for innsyn.  Alle kan kreve
innsyn, og det er ikke noe krav om at personer som søker innsyn må legitimere
seg.

Politidirektoraret mottok 5. mars 2013 en innsynsbegjæring i

aktuelle dokument.  Din e-post (

post@posegodt.net
) adresse var oppgitt som referanse ogdokumentet ble følgelig i henhold til praksis sendt til deg.

Vi

beklager at du med dette har følt deg trakassert men Politidirektoratet har ikke
kapasitet til å undersøke hvorvidt samtlige søknader om innsynsbegjæringer
vitterlig er begjært fra samme person som har tilgang til den oppgitte
adressen.  Politidirektoratet mottar til orientering ca 400
innsynsbegjæringer i måneden.

Vi

håper dette ikke vil gjenta seg men understreker at det er vanskelig å forhindre
at uvedkommende også i fremtiden ber om innsyn i våre dokumenter
samtidig som en annen adresse oppgis som referanse.







Med vennlig hilsen






Ifzal Waheed Bhatti






Politidirektoratet


E-post: Ifzal.Waheed.Bhatti@politiet.no



www.politi.no


-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog

[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 7. mars 2013
02:32
Til: Ifzal Waheed Bhatti
Kopi: Postmottak
Sivilombudsmannen
Emne: Re: Ang. begjæring om innsyn i
dokumenter

Hva skal dette bety?


Hvorfor sender dere denne dritten her, til min nettbutikk?


Jeg har aldri kommet med en eneste innsynsbegjæring, i hele mitt

liv.

(Og det har selvfølgelig heller ikke min nettbutikk).


Dette er trakassering.


Erik Ribsskog



2013/3/6 Ifzal Waheed Bhatti <Ifzal.Waheed.Bhatti@politiet.no>



Vi viser til Deres begjæring om innsyn i dokument 7 i sak 200801246

mottatt 20130305 23:03:00.
Begjæring om innsyn er innvilget og
dokument(er) følger vedlagt.

En beslutning om å gi innsyn gir ikke
grunnlag for klage, jfr. Offentleglova § 32 første ledd, andre
punkt.



Bestillers navn: post@posegodt.net
Arbeidssted :
Adresse :

Postnr/Poststed:
E-post : post@posegodt.net
Faxnummer :
Telefon :
Sendes
med : e-post

Utfør
oppgave










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter