Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. mars 2013

Jeg sendte enda en e-post til Kunnskapsdepartementet






Gmail - Oppdatering/Fwd: Vedrørende klage på saksbehandling








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Oppdatering/Fwd: Vedrørende klage på saksbehandling










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Mar 4, 2013 at 6:17 PM





To:
Liridona.Sinanaj@kd.dep.no


Cc:
postmottak@sivilombudsmannen.no


Bcc:
president@ansa.no







Hei,

jeg kan jo prøve å sende om dette til Lånekassa og Ansa igjen.

Men nå har det jo gått bortimot fire år, som jeg ikke har kunnet studere, grunnet trenering, fra Kunnskapsdepartementet.


Jeg har vært arbeidsledig, i disse årene, på grunn av dette.

Jeg burde da får erstatning, (altså i kroner og øre, eller rubler som dere kanskje er mest vant med, for å skøye litt), fra Kunnskapsdepartementet, på grunn av denne treneringen, mener jeg.


Erik Ribsskog

PS.

Jeg fant e-post adressen til Ansa, så jeg håper de har sett filmen 'Back to the Future', og kan svare ordentlig nå.

Men Lånekassa fant jeg ikke noe e-post adresse til.


Men jeg får sende en klage til deres klagenemd, og forklare at forsinkelsen er grunnet trenering fra Kunnskapdepartementet.

Det er også mange andre klager jeg har sendt dere, (som nevnt i min e-post fra forrige uke), som jeg håper dere kan behandle nå.


Og som jeg også vil ha erstatning for, grunnet treneringen deres.

Jeg kommer jo ingen vei, noen steder, på grunn av dette, siden dette er klager i forbindelse med min utdannelse og omsorgsviktsak mot min far.


Som dere altså har trenert, i flere år nå.

Jeg burde ha fått ny saksbehandler, hos dere, når det skar seg, med hu 'hurpa'.

For dette har jeg seinere sendt helt til topps, i departementet deres.


Via alle sjefene som var i mellom 'hurpa' og Kristin Halvorsen.

Så dere har tulla og sabotert som bare faen, mener jeg.

Etter at det skar seg med hu 'hurpa', (som jeg ikke husker navnet på i huet, og derfor refererer til som 'hurpa').



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2013/3/4
Subject: Re: Vedrørende klage på saksbehandling
To: Sinanaj Liridona <Liridona.Sinanaj@kd.dep.no>
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>


Hei,

det har jo vært mye korrespondanse etter dette.

Jeg hadde jo sendt skriftlig til Ansa.

Men likevel ba dere meg om å sende skriftlig til de.


Og så stoppa det helt opp, fordi jeg ikke likte at dere ikke skrev 'med vennlig hilsen'.

Og etter det så har jeg sendt cirka 50 e-poster til dere, som jeg ikke har fått svar på, stod det på e-post programmet mitt, når jeg søkte på kd.dep.no.


Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:




Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

10/26/09








to Evdahl





Hei,

når du ikke skriver 'med vennlig hilsen', så stoler jeg ikke på hva du skriver, din uhøflige hurpe!

Med hilsen



Erik Ribsskog


2009/10/26 Evdahl Monja Marie <Monja-Marie.Evdahl@kd.dep.no>

Hei
Vi tolket ikke din e-post av 9. oktober 2009 dit hend at den inneholdt noen direkte spørsmål til Kunnskapsdepartementet. Imidlertid leste vi det slik at du følte deg urettmessig behandlet av flere institusjoner og organisasjoner. Vi viser til vårt tidligere svar i saken i brev av 28. september 2009, og anbefaler at du eventuelt retter en skriftlig klage med saksopplysninger til de institusjoner og organisasjoner som du mener har behandlet saken din feil.

Med hilsen
Monja Marie Evdahl

Seniorrådgiver
Seksjon for eierskap og styring
Universitet og høyskoleavdelingen
Kunnskapsdepartementet
Tlf: +47 22 24 77 55 - Faks: +47 22 24 27 33
E-post: mme@kd.dep.no - Internett: www.regjeringen.no



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 22. oktober 2009 15:18

Til: Evdahl Monja Marie
Emne: Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: VS: Vedrørende klage på saksbehandling
Hei,
jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/10/9
Subject: Oppdatering/Fwd: VS: Vedrørende klage på saksbehandling
To: Monja-Marie.Evdahl@kd.dep.no


Hei,
jeg har altså sendt det skriftlig til ANSA, og ønsker å klage på disse.
De får jo støtte av staten, så at de ikke vil hjelpe meg med Lånekassa, fordi jeg ikke har hørt om ANSA før og ikke er medlem da.
En annen ting, er at jeg synes at ANSA og Lånekassa, er litt for nærme.


ANSA er direkte sponset av Lånekassa, og burde da kanskje skifte navn til Lånekassas avdeling for råd til utenlandsstudenter, sånn at folk er klar over at det 'egentlig' er Lånekassa de snakker med, når de snakker med ANSA?

Lånekassa tulla jo også med meg, som jeg har forklart, og vil ikke gi meg studielån, for studier i England, enda de har fått brev fra sosionom(!) til og med, angående hvorfor jeg måtte avbryte studier i England, i 2005.


Så de vet at jeg har hatt noen ekstraordinære problemer de siste årene, men de ødelegger for meg likevel.
De agerer som noen paragrafryttere, og ødelegger.

De sier ikke navnet sitt, når man ringer, og bare legger på. (Leder for utenlandsstudier hos Lånekassa, en kar i 40-50 åra vel).
Jeg har også sendt en klage på NITH nå, på at de tuller med vitnemålet mitt og at de nok stjal et kryssordprogram, som jeg lagde der, i 1992, før jeg dro i militæret.

Og det dukker antagelig opp en klage på HiO, hvis ikke høgskoledirektøren der får ryddet opp, det ligger på hans bord nå, og der har  det vært alvorlige problemer, med at de har 'mistet' søknaden min til University of Sunderland, de forrandre grunn for avslag på Erasmus-stipend to ganger, leder for utenlandsstudier, Eika Sandnes, sa at jeg ikke kunne få jobb i Sunderland, kategorisk, og hadde med en kamerat fra England, i ens ærend, å fraråde meg fra å dra for å studere i England, må det ha vært.


Og HiO leverte heller ikke lånesøknad for meg, til Lånekassa, som de sa at de ville gjøre, (internasjonalt kontor på Bislett, våren 2004).

Så her er det organisert tull, fra flere institusjoner, HiO, NITH/NHI og Lånekassa, er det væreste, men det har også vært litt tull fra ANSA.


Så her er det tydelig at det er noe frimureri/Malteserorden, som jeg har i familien fra min stesøster Christell Humblens familie, og min danske mormor Ingeborg Ribsskog, som døde tidligere iår, sin familie.

Så dette kan forekomme i Norge, at folk, (som meg), blir tullet med i studier, jobb og militæret og alt mulig, så her har dere sjangsen til å rydde opp innen deres felt.


Mvh.

Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/10/1
Subject: Re: VS: Vedrørende klage på saksbehandling
To: Evdahl Monja Marie <Monja-Marie.Evdahl@kd.dep.no>


Hei,
jeg ringte nå, og fikk en talebeskjed, som sa at linje 47755 ikke var tilgjengelig nå, og ikke kunne ta imot meldinger.

Mvh.

Erik Ribsskog
2009/10/1 Evdahl Monja Marie <Monja-Marie.Evdahl@kd.dep.no>
Hei


Hvis du ønsker det kan du ringe meg på 22 24 77 55.

Mvh
Monja M Evdahl


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 30. september 2009 13:52

Til: Evdahl Monja Marie
Emne: Re: VS: Vedrørende klage på saksbehandling

Hei,
jeg har jo sendt det skriftelig til ANSA, men de svarer ikke.

Hvorfor ber dere meg om å sende ting skriftelig til ANSA, når jeg har gjort det?
Jeg forstår det at dere vil at jeg skal sende det skriftlig til Lånekassa, men til ANSA da, når jeg alt har sendt det skriftlig.

Kan du være grei å forklare mer spesifisert, hva jeg skal gjøre med ANSA klagen?
Med hilsen

Erik Ribsskog

2009/9/30 Evdahl Monja Marie <Monja-Marie.Evdahl@kd.dep.no>

Hei

Vi viser til e-posten under. Jf. vårt svarbrev på tidligere henvendelse i saken ber vi om at eventuelle klager sendes skriftlig til ANSA og Lånekassa.


Med hilsen

Monja Marie Evdahl
Seniorrådgiver
Seksjon for eierskap og styring
Universitet og høyskoleavdelingen
Kunnskapsdepartementet
Tlf: +47 22 24 77 55 - Faks: +47 22 24 27 33
E-post: mme@kd.dep.no - Internett: www.regjeringen.no







Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 29. september 2009 22:37

Til: KD-ForvUH
Emne: Re: Vedrørende klage på saksbehandling

Hei,
takk for brev!

Det står i e-brevet, at jeg bør klage direkte til de organisasjonene det gjelder.

Men, ANSAs generalsekretær, svarer ikke på mine e-poster.


Og, når jeg har kontaktet Lånekassa, på telefon, og pratet med leder for utenlandsstudier, så sa ikke han navnet sitt, og han bare la på.

Så jeg må nesten si at jeg har prøvd å ta dette opp, på en ordentlig måte, med både ANSA og Lånekassa.

Mener dere fortsatt at jeg bør sende skriftlige klager på dette til ANSA og Lånekassa, eller skal jeg sende det til dere?

Mvh.

Erik Ribsskog

2009/9/29 KD-ForvUH <forvUH@kd.dep.no>



2013/3/4 Sinanaj Liridona <Liridona.Sinanaj@kd.dep.no>





Med vennlig hilsen


Liridona Sinanaj

Lærling
Kunnskapsdepartementet
Universitets- og høgskoleavdelingen

Mob. 952 31 018

E-post:
liridona.sinanaj@kd.dep.no

P Vennligst tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.
















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter