Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. mars 2013

Nå har jeg begynt med chocolate m&m's igjen, på Posegodt

choco m n m s

http://www.posegodt.net/sjokolade.html

PS.

Når det gjelder Posegodt ellers, så begynner jeg å bli litt vant med den nye logoen nå.

Så å gjøre dropsene mindre, (i logoen), det blir kanskje ikke så vellykket, (tenker jeg nå).

Men jeg får tenke litt mer på dette, (og ha om dette i bakhodet).

Når det gjelder prisene, så er jeg ikke helt sikker enda, på om det er så smart, å begynne, med individuelle priser.

Det må jeg tenke litt mer på, det og.

Men jeg tok nok i litt for hardt, når jeg satt ned prisene, fra 49.90 til 39.90 grunnet det svake pundet.

For da glemte jeg å tenke på det, at jeg ikke får like bra kurs, fra PayPal.

Så jeg kommer nok til å sette opp prisene igjen, (på Postgodt).

Men ikke til 49.90.

(Som det var før jeg leste om det svake pundet).

Men 44.90 har jeg tenkt, at den nye prisen, skulle være, (fra april-måned), da.

(For alle varene, på Posegodt).

For å fortsatt gjøre det enkelt og greit, (når det gjelder prisene, på Posegodt), liksom.

For da får kundene litt billigere varer, (siden pundet er svakt).

Og jeg får kanskje solgt litt mer da, tenkte jeg.

Så får jeg se det an, etterhvert, om jeg begynner med individuelle priser, eller må justere prisen enda mer opp.

Jeg skal følge med, (og også prøve å blogge om), dekningsbidraget, for de neste leveringene.

Så får jeg se om jeg klarer å få til dette.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter