Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. april 2013

Mer om Posegodt

PIC_8140

Når det gjelder den siste bestillingen, på Posegodt.

På 20 poser Glacier (Isbre) Mint.

Så fikk jeg £84.22, i engelske penger, for den leveringen.

Og utgiftene, de var:

20 poser Glacier Mints a 85 pence = 17 pund.

Emballasjen var fire konvolutter a 33 1/3 pence = 1.33 pund.

Og portoen ble på £37.20.

Dette blir £55.53, i utgifter.

Så jeg tjente £28.69, på denne bestillingen.

Men den forrige bestillingen, denne måneden, den tapte jeg jo litt penger på.

Og alle bestillinger er jo ikke på 20 poser, liksom.

Og jeg har jo skrevet om det, at jeg kanskje satt ned prisene litt vel mye, da jeg leste om den lavere pund-kursen.

Så jeg har tenkt å sette prisene opp til 49.90 igjen, for sjokolade.

(Siden sjokolade-posene er de dyreste, i innkjøp).

Men for de andre varene, så setter jeg kun prisene opp til 44.90.

Så da blir det fortsatt cirka ti prosent i pris-reduksjon, på de fleste varene.

(I forhold til de prisene jeg hadde, på Posegodt, i februar).

Så får jeg se det an, hvordan regnskapet blir etterhvert, med de nye prisene.

Jeg må først gjøre om de lablene, på Postgodt, sånn at de blir sånn at man bare skriver rett på nettsiden.

(Som jeg skrev om på bloggen, for noen dager siden).

Så jeg får se om jeg klarer å få til det, iløpet av helgen.

Vi får se.

Jeg har også planlagt å sette på Pinterest-knapper igjen, på Posegodt.

Og endre til den nye logoen, på Pinterest og Twitter, osv.

Men dette er litt pirke-arbeid, (må man vel si), som ikke har stått først i køen, av ting jeg har planlagt å gjøre.

Men jeg skal se om jeg klarer å få gjort det også, iløpet av helgen.

Vi får se.

Og så må den engelsk-språklige nettbutikken etterhvert få samme design, som den norske.

Men det ligger nok noen måneder frem i tid.

Jeg må først finne ut om jeg er fornøyd, med den nye designen.

Sånn at jeg ikke behøver å forrandre mer enn nødvendig, på den engelskspråklige nettbutikken.

Men hvis jeg hadde fått en sånn ordre, på 20 poser sukkertøy, hver dag.

Så kunne jeg nok ha levd av å drive Posegodt.

Så vi får se om det blir noe fart på den nettbutikken, etterhvert.

Når jeg er mer fornøyd, med designen, så skal jeg prøve å få annonsert litt mer, på Google og Facebook, (ihvertfall), for nettbutikken.

Så vi får se om jeg klarer å få noen fler 'lesere' på nettbutikken(e) etterhvert.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter