Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 31. mai 2013

Mer fra Facebook






  • 14. november 2012





  • Hallå Christian,
    kan du låne meg noen penger til mat, for the Jobcentre i England tuller med meg.
    Mvh.
    Erik Ribsskog


  • 15. november 2012




  • Hæ?

  • 16. november 2012



  • Can you borrow me some money?
    (I don't have money for food).
    Erik Ribsskog


  • 16. november 2012



  • Jeg kan desverre ikke låne deg noe penger, jeg er arbeidsledig for øyeblikket og det lille jeg får må jeg bruke på min familie.
    Beklager så mye Erik.
    Synes det er synd å høre at tingene er enda mer kompliserte for deg nå en før.
    Kanskje det er på tide å reise tilbake til Norge å få litt hjelp?
    Du får ha lykke til Erik og beklager, men jeg er helt blakk!
    sorry!
    mvh
    christian





  • Ok,
    syntes jeg leste et sted at du jobba for hurtigruta sin Facebook-side, i England.
    Det var trist å høre at du også er arbeidsledig.
    Jeg får si fra hvis jeg hører om grafisk design jobber osv. etterhvert.
    Kanskje du selv bør dra tilbake til Norge å få litt hjelp?
    Jeg har vel forklart hvordan situasjonen er?

    Hvordan går det med broren din Petter, er han fortsatt på det hjemmet for narkomane?
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Har du noe tilbakemelding på min nettbutikk, som jeg har laget selv, i det siste:



    Godteposer
    www.godteposer.net



  • 16. november 2012



  • Hei Christian,
    jeg sjekka nettbanken nå, og nå har jeg fått noen hundre pund inn på kontoen.
    Så det er ikke så krise lenger nå.
    Selv om jeg skulle ønske at jeg hadde mer penger så klart.
    Jeg fikk jo over 100.000 da mora mi døde, i 1999, så jeg er vant til å ha litt penger på kontoen, liksom.
    Men nå i de siste ukene, så jeg har bare spist ris og nudler omtrent, og ikke nok til å bli mett noen dager, så jeg må nok kjøpe meg noen burgere og sånn nå, for å få få kreftene tilbake osv.
    Hva syntes du om nettbutikken da, jeg så at en fra Barcelona kikka på den, på StatCounter, (et tracking-cookie program).
    Mvh.
    Erik Ribsskog


  • I dag




  • Hei Christian,
    jeg så du sendte noe greier på LinkedIn.
    Jeg har hatt problemer med the Jobcentre igjen, og nesten sultet ihjel, (fått svimmelhets-angrep osv.), nå i mai.

    Fordi jeg ikke fikk utbetalt tre arbeidsledighetstrygder, på rad.
    Så artig skjegg du har fått deg, (på LinkedIn), da.
    Den versjonen har jeg ikke sett før, tror jeg.

    Jeg hadde helskjegg selv, i 2005, etter at jeg jobba på en gård, i Kvelde, (for en onkel av meg ved navn Martin og hans dame, som eide gården).
    For jeg bodde i en liten, uisolert hytte, uten vann.

    Så jeg troppa heller å barbere meg.
    For onkel Martin og dama hans Grete, hadde tre unger, (Andrea, Isa og Risto), som hadde rom, like ved badet.
    Så jeg prøvde å ikke bruke badet mer enn nødvendig.
    For det ble jo litt rart da, at jeg bodde, så nær innpå, en familie.
    Fra påsken 2005, til noen prøvde å myrde meg på den gården, i juli 2005, og jeg flyktet til England, (for andre gang).

    Hva var det du skulle si på LinkedIn da, (hvis noe)?
    Jeg er fortsatt litt skeptisk til deg og storebroren din Petter.
    Siden deres kamerat Thor Furuheim, døde, i en snøhule-ulykke, i hagen deres, vinteren 1979/80 vel.

    Og mora deres, Tove, døde vel året etter.
    Hva het han Willy, som var samboer med mora deres igjen.
    Husker du det.
    (Hvis det er lov å spørre).
    Han kjente en landslags-keeper i håndball, (som han hadde vært sammen med), fra Glassverket i Drammen, vel.
    Mener jeg å huske.

    Fra en gang jeg var på besøk hos dere, og vi så Sportsrevyen, eller noe sånt.
    Jeg er mer vant til Facebook enn LinkedIn.
    Jeg prøver å lære meg mer webdesign.

    (Er egentlig best på programmering.
    Men sånn det er nå, når jeg har lite penger osv.
    Så synes jeg det blir litt dumt, å drive med programmering.

    Siden jeg liksom må ha roen på meg, for å drive med det.
    Og siden ingen får sett det jeg lager likevel, husker jeg, fra begynnelsen av 90-tallet.
    For jeg har ikke noe særlig nettverk, når det gjelder data).
    Mvh.
    Erik Ribsskog








    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter