Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 7. mai 2013

Mer fra Facebook






  • I dag





  • Hei.
    Jeg har sett at du har skrevet litt om meg i memoarene dine. Jeg synes du har feiltolket meg og fremstiller meg negativt. Jeg respekterer at du har behov for å skrive om dine tanker og ideer, men ønsker at du fjerner mitt navn fra bloggen din. Ingen kan publisere personopplysninger uten et frivillig, informert og uttrykkelig samtykke fra den opplysningene gjelder, og at de opplysningene som publiseres skal være korrekte og oppdaterte. Det er en del av personopplysningsloven.

    Jeg ønsker ikke at bloggen din skal dukke opp om noen søker opp meg på google, så jeg ber deg om å være så snill å fjerne navnet mitt.
    Mvh Morten






  • Hei Morten,
    jeg har jo skrevet bra 'skrivings' om deg og.
    Du ble vel landets yngste verneombud, tror jeg, da butikksjef 'trainee-Thomas', gjorde deg til verneombud, da du var sånn 14-15 år gammel vel.

    Og du var flink til å finne vegger som trengtes å males osv,. på lager, på Rimi Langhus der, husker jeg, (som verneombud da, etter at du hadde vært på kurs, vel).
    Jeg sier som jeg har sagt til advokat Elden og andre, at jeg sletter ikke noe, før jeg har fått rettigetene mine.
    Dette er mine memoarer også, cirka noe ala det Knausgård har skrevet.

    Kan du, (eller noen andre fra den butikken), låne meg noen hundrelapper til mat, forresten.
    Har bare spist ris i en uke nå, siden the Jobcentre, her i England, tuller med meg.

    Mvh.
    Erik Ribsskog






  • Hva mener du er rettighetene dine?






  • Var du mitt verneombud og forresten?
    (Selv om jeg var butikksjef).
    Kan du hjelpe meg med en arbeidssak jeg har, mot Ica.
    For jeg ble tulla med, på den butikken, hvor jeg jobba, før jeg begynte, på Rimi Langhus.
    Mvh.
    Erik Ribsskog






  • Hva jeg mener med rettighetene mine.
    Altså, jeg overhørte, på Rimi Bjørndal, at jeg var forfulgt av 'mafian', i 2003.
    Har ikke fått politiet til å etterforske dette.

    Dette er jo også mine memoarer.
    Så jeg har jo så klart ikke lyst til å slette dette, (for å si det sånn).
    Beklager.
    Det er ikke for å være slem.
    Men jeg er vel ikke den første i verden, som har skrevet memoarer, liksom.
    Mvh.
    Erik Ribsskog






  • Men hvis det er noe du ønsker, å si din mening om, av det jeg har skrevet om.
    Så bare skriv det til meg, så kan jeg publisere det, på bloggen min.
    Jeg prøvde å ta opp problemene på Rimi Kalbakken, med distriktsjef Anne Kathrine Skodvin, da jeg jobba, på Rimi Langhus, (som butikksjef).
    Men hu var ikke interessert i å rydde opp i det.

    Mvh.
    Erik Ribsskog






  • Ja, jeg var ditt verneombud også. Men nå har det gått 10 år siden jeg jobbet på Rimi, og er nok ikke verneombud for noen.
    Jeg ber deg ikke slette memoarene dine, men mitt navn. Eller i det minste etternavn. Bilde fra min facebookside har ingenting med saken å gjøre. Jeg hadde ikke facebook på den tiden.

    Du er ikke den første som skriver memoarer nei, men du er den første som skriver feilaktig om meg.
    Og hele poenget er at jeg ikke ønsker å være på bloggen din, og vil derfor ikke skrive noen kommentarer til den.

    Mvh Morten






  • Hei,
    det er noe som heter ytringsfrihet og.
    Så dette mener jeg at går yttringsfriheten.
    Og jeg mener at jeg ikke har skrevet noe feil om deg.

    (Og du er vel ikke akkurat hovedpersonen, i memoarene mine, heller.
    Du jobbet jo bare deltid, på Rimi Langhus, ved siden av kokkeskole, osv).
    Jeg tror ikke det er vanlig å slette navn, fra memoarer.
    Så jeg må si beklager, dessverre.
    (Som jeg også har opplyst om tidligere, så er dette noe jeg sier til alle).

    Dette var jo bare om jobb-ting, og jeg har ikke skrevet noe negativ, med vilje, men bare det som hendte, (mener jeg).
    Du kan jo skrive dine egne memoarer vet du Morten, å få fram din versjon der, hvis det er noe du er uenig i.

    Folk må få lov til å skrive memoarer, mener jeg.
    Det er trist å høre at du føler det sånn.
    Lykke til videre med karriære, osv.

    Jeg kan jo være referanse for deg eventuelt, hvis du vil det.
    Jeg husker deg som en stødig og moden kar, for alderen.
    Mvh.

    Erik Ribsskog








    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter