Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. juni 2013

Mer fra Facebook









......husker EM på skøyter på Fram (og jeg hilste på kong Olav) :)

......husker EM på skøyter på Fram (og jeg hilste på kong Olav)  :)


Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · i går kl. 14:25





  • 63 personer liker dette.




  • Vise 12 kommentarer til





  • Erik Ribsskog Ja,

    det var jo i september 1971.

    Men han var også i Larvik to ganger til, på 70-tallet, (mener jeg).
    ...Vis mer





  • Marianne Rosvold Flyttet fra Larvik i 1973 jeg. Så fikk ikke med meg de to siste hendelsene.







  • Erik Ribsskog Jeg husker at skøyte-EM var mens jeg bodde i Mellomhagen, vel.

    (Hvor jeg bodde fra 1976 til 1978, vel).

    Mora vår pleide å dra med søstera mi Pia og meg, på alt mulig rart, da.

    Og under skøyte-EM, så kjørte mora mi opp i Byskogen, (husker jeg).

    (Hu pleide å kjøre enten folkevognboble eller Mini Morris.

    Biler som hu og stefaren min kjøpte brukt vel, og som ble byttet ut ganske ofte, vel).

    Til et spesielt sted, hvor vi kunne se noen skøyteløpere, som skøyta rundt, på Fram stadion der da, (som noen små prikker, omtrent), under skøyte-EM.

    (Og så var det hjem, for å se på skøyte-EM, på TV-en, (som stod på soverommet til mora mi og stefaren min), i Mellomhagen, da).

    Jeg kan ikke huske at Pia var med i bilen da, (av en eller annen grunn).

    Det var bare mora mi og meg, vel.

    Men men.

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/410957598950304/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter