Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. juni 2013

Mer om jobbsøking i England





Gmail - Job Opportunity








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Job Opportunity










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Jun 17, 2013 at 3:58 PM





To:
suzanne.proctor@arvato.co.uk








Hi,

it was that I had an employment-case that I haven't managed to get legal aid for.

So I haven't gotten anywhere with it.

Regards,

Erik Ribsskog



On Mon, Jun 17, 2013 at 3:57 PM, <suzanne.proctor@arvato.co.uk> wrote:



Hi


Yes I am aware, Can I ask your reason for leaving back then?


But yes id imagine it is very different here now,

J

From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 17 June 2013 15:56
To: Proctor, Suzanne, ARVUK-CCL
Subject: Re: Job Opportunity

Hi,

are you aware of that I worked for Arvato, (MSPA), seven years ago?

There were a lot of problems then, but I guess I could try again, since this is a long time ago.

And I guess there are new staff there now.

Best regards,

Erik Ribsskog



On Mon, Jun 17, 2013 at 3:29 PM, <suzanne.proctor@arvato.co.uk> wrote:



Hi Erik


I have a vacancy you will hopefully be interested in.


The role is based here at our Liverpool city centre site, we are looking for Norwegian speaking customer service advisors starting immediately on a temp-perm contract paying £8.15ph.


Please call me if interested


Suzanne Proctor

Recruitment Officer

0151 225 1134


Follow us on Twitter@arvatoUKjobs


-----------------------------------------------------------------

arvato UK

Cunard Building

Water Street

Liverpool L3 1QX






Please consider the environment before printing this email.
This message is private and confidential. If you have received this message in error, please notify us and remove it from your system.

Registered company details: arvato Limited, One Fleet Place, London, EC4M 7WS. Registration number: 03923307 (England & Wales).

















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter