Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. juli 2013

Enda mer fra Facebook









Noen som kjenner seg igjen her? Ca 1950 — med Svein Rolf Doffa Andersen.

Noen som kjenner seg igjen her? Ca 1950


Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · 7. april kl. 17:31





  • 7 personer liker dette.




  • Vise 24 kommentarer til





  • Gunnar Gundersen De siste opplysninger i saken er at John drev fru Madsens butikk noen år. Produksjon av slagtervarer ble utført et annet sted, mens Bjønnes var ansatt i butikken og hvor varene ble produsert er et spørsmål men irrelevant. For meg var det mest essensiel...Vis mer






  • Erik Ribsskog Det har også vært en diskusjon på den Halsen-siden, som er noe lignende av denne siden, om en slakterbutikk, i Snarveien der.

    (Der hvor det var et partingsdrap, rett over gata, for ikke så mange år siden).

    Men jeg syntes det var vanskelig, å få bekre
    ...Vis mer






  • Jon Willy Wessmann Olsen Erik..Nå syntes jeg at du driver med det vi kaller "flisespikkeri" Kom med noe som gavner oss alle her på gruppen!!







  • Sheila Vaage Jeg la bare inn et uskyldig bilde fra søndagsskolen, men skal si diskusjonen tok sine egne veier







  • Erik Ribsskog Ja jeg kan ta en morsomhet jeg.

    Etter at jeg flytta til faren min, på Berger, så pleide jeg å være på helgebesøk, hos mora mi, i Larvik.

    Og en gang, litt utpå 80-tallet en gang, som jeg hang sammen med min kamerat der, Frode Kølner.

    Så sa en kamerat av han, at jeg ligna på han pølsemaker'n.

    Og da mente han nok Leif Juster, og ikke noen av Larviks pølsemakere.

    https://www.youtube.com/watch?v=HfKkI60c3gk

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Grunnen til at jeg ble sagt å ligne på Juster var vel at farmora mi lagde for mye pølse-middager og for lite biff og kylling-middager kanskje.

    Så jeg blei litt tynn, da.

    Men men.

    PS 2.

    Det er forresten noe som heter å prate på vegne av seg selv, og ikke på vegne av en hel gruppe.

    Jeg kan ikke se at hverken Paddy Moloney eller Jon Willy Wessmann Olsen er administratorer på denne gruppen, og representerer denne gruppen.

    Det står under gruppens beskrivelse:

    'Intet for lite, intet for stort...'.

    Så det er ikke sånn, at alle innlegg må gavne alle.

    Sånn som jeg skjønner det.


    Leif Juster synger den kjente sangen Pølsemaker, pølsemaker fra filmen Den forsvundne pølsemaker fra 1941!


    for noen sekunder siden · Redigert · Liker · Fjern forhåndsvisning






  • John Oddvar Hansen Men et koselig bilde med mora mi på var det Sheila Vaage.











    https://www.facebook.com/groups/410957598950304/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter