Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. juli 2013

Jeg fortsetter å søke på jobber. Denne gang som Head of IT





Gmail - Application Received








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Application Received










Technojobs.co.uk Job Application

<do-not-reply@technojobs.co.uk>




Fri, Jul 19, 2013 at 5:43 PM





To:
eribsskog@gmail.com


















Dear Erik Ribsskog,

Thank you for applying for the job "Head of IT Based in Lancashire " (CF-12252657_1372355244) - your application has been received and forwarded on to the recruiter / employer who posted the job.

The job details will be available online until the position expires here:
http://www.technojobs.co.uk/job.phtml/1357239
If you have any questions or need to follow up you can use the "contact recruiter" link on the job detail page using the link above.

Good luck with your application!

Kind Regards

The Technojobs Team
support@technojobs.co.uk













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter