Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. juli 2013

Jeg sendte en ny e-post til FMOA





Gmail - Til den nye fylkesmannen Valgerd Svartstad Haugland








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Til den nye fylkesmannen Valgerd Svartstad Haugland










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sat, Jul 13, 2013 at 9:26 PM





To:
fmoapostmottak@fylkesmannen.no


Cc:
post@tilsynet.no








Hei,

for noen år siden, da Røsjordet var fylkesmann, for Oslo og Akershus.

Så sendte jeg en del søknader, om fri rettshjelp.

Det er fordi jeg har overhørt, at jeg er forfulgt av 'mafian'.


Og jeg har en omsorgssvik-sak, mot min far.

Og flere arbeidssaker, (blant annet mot Rimi).

Etter at Røsjordet slutta som fylkesmann, og du overtok.

Så fikk jeg fem timer fritt rettsråd, til en sak mot Svelvik kommune, siden jeg bodde alene der, fra jeg var ni år.


Men advokat Rukke, slutta i jobben, før hu var ferdig, med min sak.

Jeg har søkt erstatning, av forsikringsselskapet, og har bedt tilsynet.no, om å avklare, hvilket forsikringsselskap, som er det riktige, med de har ikke svart, (når jeg har bedt de å bekrefte om dette).


I Advokatforeningen, så var det en fæl røre, og vedkommende eks-sjef, for Rukke, sier han 'eier' saken min, mot Svelvik kommune, nå.

Men jeg lurte på om dere hos FMOA kan kikke på mine søknader, fra 4-5 år tilbake, på nytt nå.


Siden Røsjordet har slutta hos dere nå.

I tilfelle han stoppa mine søknader, fra øverste hold, på den tida.

På forhånd takk for hjelp med dette!

Mvh.

Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter