Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. juli 2013

Jeg sendte en ny e-post til the Jobcentre






Gmail - To Personal Advisor Sarah, Aintree Jobcentre







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









To Personal Advisor Sarah, Aintree Jobcentre









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Jul 1, 2013 at 1:09 PM




To:
Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>






Hi,

I'm refering to the job-description that you gave me in the meeting, about the new Manditory Intervention Regime.

(The job-description that Jane said to me, that you couldn't find.


Since you were away from the meeting for some time, I guess).

Like I told you, it isn't in my job-description to work as an interperator.

Are you aware of that it says I have to be an experienced interperator, in the job-description?


Also, in the meeting today, you gave me the meeting-time, for a meeting tomorrow.

And I asked you what was on the agenda.

And you said: 'Me is on the agenda, Erik'.

But I really have other things to do than going to a meeting without an agenda?

Is this some kind of punishment under the new Manditory Intervention Regime?

We weren't given copies of the information-folder in the meeting today.

But did it say something about that we had to go to meetings without an agenda?

Well, I just wanted to send this e-mail for the record, so to speak.

I guess we can chat more about this in the meeting, tomorrow.

Best regards,

Erik Ribsskog

PS.

Is it right that you set me on two meetings in one afternoon, (on Thursday, I have job-fair at 1.30 PM and sign-on-meeting at 3.05 PM).

Do you let me have many more meetings, than the other individuals on the Manditory Intervention Regime?

Because Michelle reacted on this, in the meeting, it seemed to me.

That I had to go to two meetings, in one after-noon.

Am I being punished for being Norwegian here?

Just wondering.




interperator job.jpg
105K








PS.

Her er mer om dette:

interperator job

PS 2.

Enda mer om dette:

møte 1

møte 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter