Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 31. juli 2013

Mer fra Facebook









du veit du er fra drammen når du husker og fortsatt savner avisa Fremtiden !!!
Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · søndag kl. 19:00




  • 34 personer liker dette.




  • Lisa Madsen Nå skal jo den gjenoppstå





  • Turid Wenche Skjeldrum Kunne vært godt med litt konkurranse til Drm Tidende. Nokså tynn harn blitt........





  • Kjersti Martinsen Bardal ja det er jeg enig i !!! syns den har tapt seg ja!!!





  • Lisa Madsen dagsavisen skal visst stå bak utgivelsen.





  • Kjersti Martinsen Bardal Blir spennende å se hva som kommer utav det da!!










  • Kjersti Martinsen Bardal Ønsker den velkommen





  • Kari Holst Fulsås Var mye i Fremtiden, pappa,n min jobba der





  • Grethe Helen Myklebust Visste ikke at den var nedlagt.. men så er det 14 år siden jeg fløtta og da..





  • Anne-karin Reistad Det husker jeg og





  • Erik Ribsskog Fremtiden var jo en AP-avis, men nå blir den en Vårt Land-avis, (for den får samme eiere som Dagsavisen og Vårt Land, nemlig Mentor Medier, som blant annet eies av de svenske pinsevennene):


    http://no.wikipedia.org/wiki/Mentor_Medier

    http://www.purehelp.no/company/details/mentormedieras/980111741

    Så dette blir en helt annen avis, vil jeg si.

    Det er jo det samme med Drammens Tidende, som var en høyreavis, (hvis jeg skjønte det riktig, ihvertfall), da jeg bodde, på Berger, på 80-tallet.

    Men nå er jo Drammens Tidende eiet av A-pressen, som har LO som en av to hovedeiere, (i tillegg til Telenor).

    Så det er som at Drammens Tidende og Fremtiden har byttet navn med hverandre, siden 80-tallet, vil jeg si.

    Siden Drammens Tidende pleide å være på høyresida, men nå er på venstre-sida, i politikken.

    Og Fremtiden pleide å være på venstresida, men blir nå på høyresida, (må man vel kalle Vårt Land/Dagsavisen-eierne).

    Mvh.

    Erik Ribsskog



    no.wikipedia.org

    Mentor Medier er et norsk mediekonsern etablert i 1998. Selskapet het fram til 2...Vis mer











    https://www.facebook.com/groups/192847840840801/?hc_location=stream

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter