Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. august 2013

Amazon vil ha skatte-informasjon, fra meg. Men det sendte jeg jo til dem, da jeg opprettet min CreateSpace-konto, for mer enn et år siden. (Og politiet har rota i papirene mine, siden den tid, så det er fortsatt en del kaos, i den største 'organiser'-en min). Er dette noe tøys, eller? Hm





Gmail - Tax Information Requested by 10/25/2013







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Tax Information Requested by 10/25/2013









Kindle Direct Publishing

<kdp-no-reply@amazon.com>




Wed, Aug 28, 2013 at 8:17 PM




To:
"eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>






Hello,

In order for Amazon to comply with U.S. tax reporting regulations, it is required that all KDP publishers provide valid taxpayer identification. Our records are showing we haven’t received valid tax information for your account yet. To ensure you may continue selling on Amazon, please complete your tax information by 10/25/2013.

A new online method is available to submit your tax information by taking a short tax interview. Please follow the instructions below to submit your tax information:
  1.  Sign into your KDP Account at http://kdp.amazon.com
  2.  Click on the “Complete Tax Information” button at the top of your Bookshelf.
  3.  Be sure to enter accurate information and avoid typos in Name(s) or Tax ID numbers.

The tax interview will guide you through a step-by-step process to determine which tax form is right for you and gather all required details to update your account. Once the tax interview is complete, you can follow the status of your submission on your KDP Account page under “Tax Information”.

To learn more about Amazon tax requirements and policies, please visit:
https://kdp.amazon.com/self-publishing/help?topicId=200641090

Best Regards,
The Kindle Direct Publishing Team










PS.

Her er mer om dette:

createspace tax amazon

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter