Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 28. august 2013

Jeg sendte en ny e-post til Frelsesarmeen





Gmail - Oppdatering/Fwd: Fjerning av blogginnlegg








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Oppdatering/Fwd: Fjerning av blogginnlegg










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Aug 28, 2013 at 2:57 AM





To:
"Frelsesarmeen ." <post@frelsesarmeen.no>


Cc:
otp.informationdesk@icc-cpi.int


Bcc:
post <post@spesialenheten.no>








Hei,

jeg hadde også planer om å eksportere bra og billig vodka, fra
England, til Norge, for noen år siden.

Er dere interessert i det og?

Noen sa at tollfri-grensen på 200 kroner ikke gjaldt for sprit.

Men jeg har sjekket EU's regler, og da er det konkurranse-vriene, hvis
man har andre regler for alkohol-holdige drikker, enn for juice og
brus, osv.

Så jeg tror at det skulle gå greit.

Har jeg sendt til dere om hu Kari, fra Namsos, som gikk første året,
av NHI, sammen med meg, 1989/90.

Hu dro meg med på deres hybelhus for damer, på Grønland.

(Kanskje hu slumsøstera bor der?).

Og så dro hu i snabelen min, (som de sier), nesten hele natta, mens
venninna fra Hedmark vel, også lå på rommet hennes.

Veit dere etternavnet på hu Kari?

Jeg finner henne ikke på Facebook-gruppen til NHI, for eksempel.

På forhånd takk for hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Tue, Aug 27, 2013 at 3:27 PM
Subject: Fwd: Fjerning av blogginnlegg
To: post@frelsesarmeen.no
Cc: otp.informationdesk@icc-cpi.int


Hei,

er det deres slumsøster, som tuller med meg, på nettet?

Eller blir dere utsatt for identitetstyveri?

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Tue, Aug 27, 2013 at 8:27 AM
Subject: Fwd: Fjerning av blogginnlegg
To: otp.informationdesk@icc-cpi.int


Hi,

I wanted to report the Liberation Army for doing war-fare against me
and for crimes against humanity.

Then invent funny e-mails, (which they send in my name), it seems, and
are actually doing war-fare against normal peple, (like me), it seems.

I see they use the same colours as the Order of St. John, which I have
in my extended familiy, (my steph-sister Christell Humblen's
half-brother in Bergen Bjørn Humblen).

So this could be some kind of crucade against me, I think, from the
Liberation Army/Order of St. John.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Tone Lund Georgsen <tone.georgsen@outlook.com>
Date: 2013/8/26
Subject: RE: Fjerning av blogginnlegg
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hva er dette for et språk. Dette blir anmeldt i morgen i UK. Jeg skal
også bruke mitt nettverk gjennom min jobb for at du skal få den
hjelpen du trenger.

> To: tone.georgsen@outlook.com
> Subject: Fjerning av blogginnlegg
> From: eribsskog@gmail.com
> Date: Mon, 26 Aug 2013 23:55:51 +0200
>
> Hei igjen.
>
> Jeg kan fjerne blogginnleggene om deg dersom du kommer til Liverpool og suger kuken min. Håper dette er i orden. Vi får se hva som skjer. Vi får se.
> Men men.
>
> Mvh Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter