Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 22. august 2013

Mer om online trakassering

Gmail - Order pending (24/7 Booze)
Gmail
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>

Order pending (24/7 Booze)


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Thu, Aug 22, 2013 at 1:20 AM
To:
help@hungryhouse.com
spoofing

---------- Forwarded message ----------
From: hungryhouse orders <noreply@hungryhouse.co.uk>
Date: Thu, Aug 22, 2013 at 1:14 AM
Subject: Order pending (24/7 Booze)
To: eribs.skog@gmail.com


Dear Erica,

We are sending your order to the restaurant now.

You will receive a second email shortly, when the restaurant accepts your order.

In the meantime, please sit back and relax. Our team monitor all orders to make sure they are received by the restaurant. We will let you know if there are any problems.

You can use order reference 8281461 to monitor the progress on our order tracking page.

Thanks for ordering online at hungryhouse.


My order is
Pending (01:14)
Order reference
8281461
Amount
£128.00
Delivery
requested for
ASAP (01:40 - 02:30)
Restaurant
24/7 Booze (Merseyside)
Delivery address
10, Keith Court, Keith Avenue
Liverpool. L4 5XJ.
Payment method
Cash
My contact number
07905 206018

Qty
Description
Price
1 x apple sourz
£22.00
1 x malibu
£25.00
1 x peach schnapps
£20.00
1 x 12 x v.k. mixed flavour alco pops
£23.00
20 x bottle of tonic water (£2.00 each)
£40.00
Additional instructions: Cheers!
Subtotal
£130.00
£5 off
-£5.00
Delivery charge
£3.00
TOTAL
£128.00


This message has been automatically generated.
To respond, please contact us or send an email to
You are also welcome to visit our
FAQ page.

 

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter