Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 25. august 2013

Nå har jeg blitt vekket tre ganger, iløpet av de siste timene, på grunn av falske mat-bestillinger





Gmail - Homo Erik, thank you for not cooking.







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Homo Erik, thank you for not cooking.









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sun, Aug 25, 2013 at 2:49 AM




To:
noreplyuk@just-eat.info







unsubscribe


On Sun, Aug 25, 2013 at 1:43 AM, <noreplyuk@just-eat.info> wrote:




Just-Eat.co.uk



08/25/2013





Help



The big feed

















Facebook


Twitter


Youtube


Pinterest


Google plus






Thank you for your order


Last minute change you need to tell the restaurant about?



Contact Woodfire Pizza & Alcohol on 01512071000
Need help? Click here.

Having trouble? Get help here.


Take our short survey and let us know

where you've heard about us recently.




Tweet your order



Your order




Woodfire Pizza & Alcohol., 205 Walton Road, L4 4AJ Liverpool




Order no. 52246723

Pcs.NameDescription

Unit Price
Total



1
X 323. Water
(BEVERAGES) - Bottle
£ 0.60

£ 0.60

1
X 223. Mega Deal
(SPECIAL OFFERS) - Any 2 x 12" pizza, 4 x garlic bread, 7 x chicken wings, coleslaw & 1.5L bottle of Coke

£ 19.99
£ 19.99

         Spinaca 12"
         Margherita 12"


         Diet Coca-Cola 1.5L
1
X 116. Onion Bhaji (10)
(Side Orders) -
£ 3.50
£ 3.50

1

X 54. Vegetarian Burger (Half Pounder)
(Burgers) -
£ 3.50

£ 3.50
+ Salad
£ 0.00

+ Garlic mayo
£ 0.00


+ Regular
£ 0.00


20% Discount:
-£5.52
Delivery price:
£ 0.00



Total:
£ 22.07


Comments:


The order is to be delivered at 02:00 the 25-8-2013
Please note that changes in delivery time can occur. Any changes can be seen by clicking here.


New Woodfire Pizza & Alcohol customer, call Homo Erik on tel. 07905206018 and check the order

Delivery address:
Homo Erik



10 Keith Court
Keith Avenue -

L4-5XJ Liverpool

07905206018

Paying upon delivery of order - The order is NOT paid for.





Grab the free JUST EAT app


On Android and iOS devices. Just pretend it's a little takeaway chef inside your phone.

Google play

App store


Grab it




Click for the Android app













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter