Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. oktober 2013

Enda mer fra Facebook

  • Torsdag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog

    Hei Magnar,
    hu tyske 'Computing-dama' i min leilighet.
    (Hu ganske slanke med rødt hår, vel).
    Hu var forresten 'lure-mus' og, (som dem sier).
    Kom jeg på nå.
    (I tillegg til at hu introduserte meg for Brusk).
    Så kult om du kommer på hva hu heter, (for det har jeg fortrengt, tror jeg, etter at hu var lure-mus).
    Jeg prøver å huske hva Iwo, Julian, Nelufer og Leyla heter, til etternavn.
    Så kult hvis du husker noe av det.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Magnar Skorven
    Magnar Skorven

    Hugsar ikkje no kva ho heite. Dessverre
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog

    Ok,
    hu, Iwo, Dörte, Leyla og meg, var på en fest, i en annen blokk, i Jobling House, på the Forge.
    (Leyla var ei 'sigøyner-aktig', lita studinne, som var fra London, og bodde sammen med de britiske studentene, i en av leilighetene over vår leiilghet.
    En gang Brusk dro meg med ut fra 'min' leilighet, så stod hu Leyla på gangen og rista eller spratt opp og ned.
    Men jeg hadde drukket litt, tror jeg, (for det var vel en helgedag), så jeg husker hva som var problemet.
    Hu tyske 'Computing-dama' dro meg med, fra fest-leilgheten til hennes og min leilighet, mens jeg var ganske full.
    Så hu var liksom sånn 'narre-fitte' da, (må jeg si).
    Hu dro meg vel også med innom der han 'blokk-ansvarlige' bodde.
    (Han som tok kommandoen og ringte etter brannbilene hver gang brannalarmen gikk).
    Husker du hva han het, (en med mørkt hår, i 20-åra, vel).
    Og var det sånn der du bodde og, at dere måtte evakuere 'hele tida', grunnet falske brann-alarmer?
    Jeg skriver memoarer, og har nå kommet til tida i Sunderland, skjønner du.
    Jeg har ei kusine, som heter Rahel Savoldelli, som bor i Berlin, og som har tysk som morsmål.
    (Siden min tante Ellen flytta til Sveits, på 70-tallet).
    Men hu Rahel snakker ikke så utrolig bra norsk, og er vanskelig å komme på bølgelengde med, (hu er skuespillerinne og har gått på Steiner-skole).
    Ellers hadde jeg mast på henne, om å finne ut disse 'tyske' tingene.
    Hvis du chatter med noen andre fra the Forge, så veit kanskje de hva hu 'narre-fitta' heter.
    (Jeg mener hu som flytta til Marr House, samtidig med Nelufer, fra 'min' leilighet).
    Takk for svar ihvertfall!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter