Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 31. oktober 2013

Mer om jobbsoeking i England

Erik Ribsskog





Update/Fwd: Java Developer-job

Erik Ribsskog Thu, Oct 31, 2013 at 3:17 PM
To: enq@nigelfrank.com
Cc: "Dulay, Ravinder"
Hi again,

I'm writing from the library today, because my wifi adapter has
stopped working, for my home-computer.

The call, (which I got from your company) was on Tuesday 29/10.

And Ravinder from Computer People, is in Birmingham, (and not Germany
which I wrote in the forwarded e-mail).

Sorry about this!

I still have a bit cold I'm afraid.

A woman coughed me in the face, when I was at Tesco Walton, the other
week, on purpose it could almost seem, so I have had a bit cold after
that.

Sorry about this :).

But I'm getting better every day, I think I dear to say.

Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Thu, Oct 31, 2013 at 3:11 PM
Subject: Java Developer-job
To: enq@nigelfrank.com
Cc: "Dulay, Ravinder" <RavinderDulay@computerpeople.co.uk>


Hi,

a young man from your company, (with a soft, German accent, I think.
Something like that), called me from the phone-number 0207 833 7844,
on 9.38 AM.

I have had a cold and on Sunday and Monday there where fourteen
Pizza-delivery-guys on my door, with food I hadn't ordered.

And I was also expecting a call from Ravinder at Computing People in Germany.

So I think I got your call a bit wrong.

It was about an interview for a Java Developer-role in Manchester.

Your representative said he would contact the company to arrange an
interview-time.

Or at least that's what I thought I heard.

And then I said thanks for calling me.

And then I haven't heard any more.

I wonder if this job is still on, because I didn't get to an proper
interview for a Multi Lingual-job with Pilkington in St. Helens, it
seems, (that Computer People called me about, last week and this
week).

Thanks in advance for any reply!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter