Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. november 2013

Mer om spoofing





Gmail - SV: Jobbsøknad








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










SV: Jobbsøknad










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Nov 14, 2013 at 12:03 PM





To:
Finn Egil Holm <feh@frp.no>








Hei,

dette har ikke jeg sendt dere, dette er noe spoofing fra noen som har
lest min blogg.

Jeg hadde en kamerat på Bergeråsen som prøvde å dra meg med på
åpningen av Fremskrittspartiet i Svelvik, på 80-tallet.

Nemlig Ulf Havmo.

Men han hadde prøvd å drepe meg, (må man vel si), et par år før det igjen.

Så det var jeg ikke interessert i, (for å si det sånn).

Jeg syntes at FRP virka litt harry, og syntes at Høyre virka mer stuerent.

Så jeg var med Magne Winnem på et par møter, hos Unge Høyre, i Høyres
Hus, i Stortingsgata, på begynnelsen av 90-tallet.

Så det med Høyre stemmer.

Det var Jan Tore Sanner som brukte meg som rådgiver.

(Sammen med Winnem).

Men jeg syntes det ble litt rart, at folk som Winnem og Havmo,
absolutt skulle ra meg med, inn i politikken.

Så jeg gadd ikke å være med på mer enn et eller to møter, med Unge Høyre.

Sanner ville at jeg skulle rydde opp i det norske lovverket og.

Og det hadde jeg ikke peiling på hvordan jeg skulle gjøre.

Og jeg var rådgiver for Unge Høyre sitt skolevalg-program, i 1991.

Den første dagen jeg var i Høyres Hus.

Og den andre dagen, så skulle jeg liksom rydde opp i Norges lover.

Jeg fikk for mye ansvar for tidlig, syntes jeg.

Og jeg ville ikke være i en klikk med Winnem, i Høyre.

Jeg satsa på karriære i næringslivet, egentlig.

Det med Høyre var bare som noe sosialt, som Winnem presenterte det som, for meg.

Noe sånt.

Og jeg fikk aldri noe i posten, (giroer for eksempel), fra Unge Høyre/Høyre.

Og jeg har kontaktet mange i Høyre, for å få attest, for
rådgivingsarbeid og noe webdesign, (på Høyre sine web-sider), siden
Winnem dro med en diskett med Høyre sine websider hjem til meg, (for
at vi skulle fikse noen buger, enda jeg ikke hadde lært webdesign, men
kun hadde fått meg internett), i 1996 eller 1997, vel.

Men Høyre/Unge Høyre/Sanner vil ikke sende kursbevis/attest for
rådgivingsarbeid og webdesign, (for Winnem og jeg fant noen buger vel,
selv om vi ikke egentlig skjønte HTML, så bra).

Så jeg er lei av politikk, må jeg si.

Så det her er jeg ikke interessert i, dessverre.

Det er nok noen av mine blogglesere, som prøver å tulle med meg.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Har overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, (på jobb), i 2003.

Får ikke mine rettigheter fra politiet, og har flykta til England.

Hvis dere hos Fremkrittspartiet har/får justisministeren, så kan dere
kanskje klage litt på Kripos, som ikke vil etterforske dette, når jeg
ringte de, (flere ganger), sommeren/høsten 2005, ihvertfall.


2013/11/14 Finn Egil Holm <feh@frp.no>:
> Hei, viser henvendelse under.
>
> Vi har ingen ledige stillinger i FrPs Hovedorganisasjon pr.dato.
>
>
> Med vennlig hilsen
> Fremskrittspartiet
>
> Finn Egil Holm
> Generalsekretær og stabssjef
> Tlf. 23 13 54 15 / 415 22 222
>
> Karl Johans gate 25
> 0159 OSLO
>
> Denne e-posten er kun ment for spesifisert mottaker. Dersom e-posten ved en feiltagelse skulle havne hos andre gjøres det oppmerksom på at innholdet er av privat karakter. De bes i så fall returnere til avsender med opplysning om feilforsendelsen, samt makulere mottatt e-post og alle vedlegg. Enhver bruk av informasjonen i sendingen er i et slikt tilfelle ulovlig.
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 6. november 2013 20:35
> Til: Marianne Nordli; Finn Egil Holm
> Kopi: FrP Epost; Øistein Lid
> Emne: Jobbsøknad
>
> Hei,
>
> jeg søker jobb som markedssjef i Fremskrittspartiet.
>
> Jeg har 10 års erfaring som leder i Rimi, og jeg har drevet egen godtebutikk i flere år.
>
> Jeg var spesialrådgiver, for Høyre, i 1991, men er nå utmeldt derfra.
>
> Mvh
>
> Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter