Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. november 2013

Min Bok 6 - Kapittel 56: Mer fra the Forge

Jeg måtte fikse laptop-en til Dörte flere ganger, (husker jeg).

(Det var kanskje snakk om 3-4 ganger).

Og en gang måtte jeg inn i DOS, (eller Command Prompt), husker jeg.

Og etter at jeg hadde klart å fikse laptop-en, (mens jeg satt i lounge-en, hvor Dörte og Iwo også var).

Så sa Iwo det, at jeg hadde reddet hans 'sex-life', (husker jeg).

Men hvordan det at jeg fikset Dörte sin laptop kunne redde Iwo sitt sex-liv.

Det veit jeg ikke.

Men Dörte mistet kanskje sex-lysten, da.

Når det var noe galt med laptop-en hennes.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg pleide jo vanligvis å sitte inne på rommet mitt, (foran PC-en), den tida som jeg bodde, på the Forge.

Og så pleide jeg å gå ut i lounge-en, hvis jeg skulle lage meg noe mat.

Og en gang, mens jeg lagde mat, så var Leyla i lounge-en også, (husker jeg).

Sammen med Dörte og Iwo.

Og da mente jeg at jeg overhørte det.

At Dörte, (og Iwo), spurte Leyla om råd, om hvordan de kunne få meg, til å oppholde meg mer i lounge-en, (sammen med dem).

(Noe sånt).

For jeg gikk bare inn i lounge-en, for å sette maten inn i steikovnen, da.

Og så en gang til for å ta maten ut av ovnen, da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Men hvorfor disse tre ville at jeg skulle være mer i lounge-en.

Det veit jeg ikke.

Men jeg mener at jeg overhørte at de liksom 'babla' om noe sånt, da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

En gang, (muligens på festen, på Iwo sitt rom, den dagen som Federica og Rosario hadde fest, i lounge-en).

Så nevnte jeg vaskekjelleren, for Leyla, (husker jeg).

(Muligens fordi at jeg en gang hadde møtt Leyla på vei til eller fra vaskekjelleren.

Noen uker før disse festene.

Noe sånt).

Og da sa Leyla det, at hu pleide å ta med skittentøyet sitt, hjem til mora si i London, (husker jeg).

(Noe sånt).

Men det funka ikke for meg da, (husker jeg).

For mora mi var jo død.

Og jeg var jo fra Norge.

(Og jeg hadde jo bodd aleine, fra jeg var ni år).

Og dessuten, så brukte jeg bare klesplagg som underbukser, sokker og t-skjorter en dag.

For at det ikke skulle luke svette, av disse plaggene, da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Selv om Leyla hadde fortalt meg det, at hu ikke brukte vaskerommet, på the Forge.

Så dukket hun likevel opp der, (med en del skittentøy), en seinere gang, som jeg skulle vaske klær, (husker jeg).

Leyla introduserte meg for ei ung blondine, fra Leeds, som også dreiv med klesvasken sin der, (husker jeg).

Og hu Leeds-dama, hu baksnakka meg så, ovenfor ei venninne.

For hu syntes visst ikke at det var noe spesielt med meg, da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og Leyla begynte så å vise meg det, at hu hadde en flekk, (av ubestemmelig opprinnelse), på et av klesplaggene sine, da.

(Mens hu la klærna sine inn i den vaskemaskinen, som stod ved siden av den vaskemaskinen, som jeg selv fylte opp med klær, da.

Noe sånt).

Og jeg visste ikke hva jeg skulle si, da hu Leyla begynte å 'bable', om flekkene på klærna sine, da.

Så jeg svarte bare det da, at: 'You don't have to explain about the stains on your clothes to me, Leyla'.

(Noe sånt).

For hva skulle jeg si da, liksom.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, i Sunderland.

Og dette tenkte jeg at jeg skulle prøve å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 6.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter