Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. november 2013

Nå er jeg ferdig med Min Bok 5 - Bind 3. Så får vi se om den blir godkjent av CreateSpace. Vi får se

bind 3 av 3

PS.

Når det gjelder bok-prosjekter framover, så har jeg tenkt å jobbe noe sånt som det her:

- Få satt sidetall på Min Bok 2.

(Dette skal jeg prøve å få gjort neste helg).

- Få satt sidetall på Min Bok bind 1 og 2.

(Seinere i november/desember).

- Få satt sidtall på Adeler-boken, arbeidssak-boken og Jenny Skavlan i Finland.

(Dette blir vel antagelig rundt desember/januar).

- Få sett over Min Bok 5 bind 1 og 2.

Siden disse bøkene har rett høyremarg, (som i en avis).

Men Min Bok 5 bind 3, den har bare fått rett venstremarg.

Og det er vel mer vanlig, for bøker, vil jeg tippe på.

Men Min Bok 5 var så stor, så jeg glemte litt hvordan jeg jobbet, med Min Bok 3 og Min Bok 4, når det gjaldt publiseringen.

Så derfor har jeg klart å surre med margen, sånn at Min Bok 5 bind 1 og 2 har rett høyremarg, da.

Men jeg skal fikse på dette når jeg er ferdig med å få sidetall på den andre bøkene.

(For jeg synes at det haster mer liksom da, (for å si det sånn).

Enn dette med margen).

- Finne ut en policy når det gjelder royalties.

(Dette blir omtrent som at jeg har en priskalkyle, for Posegodt.

Jeg skal se om jeg også klarer å få til den slags pris-policy, når det gjelder royalties, for bøkene mine.

Men jeg venter til bøkene har sidetall og ikke rett høyremarg, før jeg ser mer på dette.

For jeg synes at det med sidetall og ikke rett høyremarg haster mer da.

For å si det sånn).

- Etter at jeg er ferdig med disse prosjektene, så er jeg muligens ferdig med å skrive Min Bok 6 og.

Så det er mulig det prosjektet 'kræsjer' litt.

Det får jeg se an, hvordan jeg løser det, når den boken er ferdig.

- Og når jeg er ferdig med bøkene, sånn at det ikke er noen bokprosjekter som venter.

Så skal jeg prøve å få gjort om web-designen på Bags of Sweets, sånn at den blir cirka som Posegodt sin design.

Dette blir vel i januar/februar.

Men jeg tar litt forbehold, siden prosjekter ofte tar lenger tid, enn man regner med.

Jeg har også jobbsøking hver ukedag, Learn Direct-kurs på søndager, månedens vare på Posegodt, og blogg osv., å drive med.

Så det er ikke sånn at jeg bare kan jobbe med bøkene mine, dessverre.

Men sånn er det, når de norske 'bok-myndighetene' ikke kunne sponse et forfatter-stipend, på meg.

Så tar nok dette litt lenger tid, da.

For hvis jeg hadde hatt den inntekten, så hadde jeg ihvertfall sluppet masse møter på the Jobcentre, osv.

Så da kunne jeg ha fokusert mer på bøkene, da.

Men så ikke.

Men jeg får prøve å gjøre det beste ut av det.

Så vi får se når jeg klarer å bli ferdig med disse prosjektene.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter