Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. desember 2013

Jeg sendte enda en e-post til Merseyside-politiet





Gmail - MAID2CLEAN








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










MAID2CLEAN










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Dec 30, 2013 at 10:08 PM





To:
COMMCEN <COMMCEN@merseyside.police.uk>


Cc:
anne-kathrine.skodvin@ica.no, "EUteam@amnesty.org" <EUteam@amnesty.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "inquiries2@un.org" <inquiries2@un.org>, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, post <post@spesialenheten.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, steve.rotheram.mp@parliament.uk, efta-lux@ec.europa.eu, !enquiries <enquiries@ipcc.gsi.gov.uk>, fampo@hotmail.com, "mail.gva" <mail.gva@efta.int>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, mail.bxl@efta.int, Leder av Jussformidlingen <leder@jussformidlingen.no>








Hi,

earlier log-numbers include:

1578 - 28. Oct.

1275 - 13. Nov.

1376 - 14. Nov.

0979 - 1. Dec.

0251 - 22. Dec.

Someone have ordered a cleaner in my name, it seems.

I wanted to report this as crime.

I don't want any 'funny' police on my door, I only want to report this
as crime, and deal with this in writing.

Regards,

Erik Ribsskog

PS.

In the e-mail they also insinuate I don't know how to clean.

That's an insult and another crime I think.

PS 2.

This company is dodgy I guess.

They're routines are fine, when they send 'fake' e-mails like this.

They should get their orders confirmed, I think, so that victims
didn't have to get junk like this, and threats about having washers on
their door wanting money.


---------- Forwarded message ----------
From: Dean Thompson <dean@maid2clean.co.uk>
Date: Mon, Dec 30, 2013 at 6:28 PM
Subject: MAID2CLEAN
To: eribsskog@gmail.com


Hi Eric,



I have still not received a contact number from you with regards to
using our services for a cleaner.



Many thanks



Dean Thompson

Maid2clean







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter