Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 14. desember 2013

Mer fra England

I dag, så var jeg på Tesco, cirka klokka 21.30.

Like etter at jeg hadde gått inn i butikken, så ropte kiosk-dama, over callinga, at: 'This store is about to close, could all remaining customers make their way to the check-outs, please'.

(Noe sånt).

Dette syntes jeg er en uskikk, å rope sånn.

Og så en halv time før stengetid, da.

Nei, jeg ble provosert, og tok et bilde, av klokka, på mobilen min.

(Og på den stod det at klokka var 21.33).

Og da jeg gikk ut av butikken, så så jeg det, at de fortsatt slapp inn kunder der.

Så det virker som at dette er noe de roper, hver gang jeg er i butikken, den siste timen, før stengetid.

(Noe sånt).

Så jeg gikk inn igjen i butikken, og tok et bilde, av hu kiosk-dama.

(Som allerede hadde ryddet bort avisene).

Og så kjøpte jeg en flaske vann, til 17 pence.

Og på den kvitteringa, så stod det, at klokka var 21.46.

Så det var fortsatt et kvarter til stengetid.

Så dette er mobbing, av kundene, vil jeg si.

Tesco var også utsolgt for chips til cirka 80 pence.

Og den første kassadama tygde tyggis.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

kvitteringer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter