Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. januar 2014

Jeg sendte en ny e-post til Justitieombudsmannen i Sverige





Gmail - JO beslut







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









JO beslut









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Jan 29, 2014 at 9:54 AM




To:
Noreply <Noreply@jo.se>


Cc:
justitieombudsmannen@jo.se, Rollag Bibliotek <Rollag.Bibliotek@rollag.kommune.no>, Soknepresten Rollag <soknepresten.rollag@rollag.kommune.no>







Hei,

det er greit at dere ikke tar opp de norske sakene.

Men Norge var under Sverige, på den tida, som denne feil-tellingen inntraff.

(Nemlig i 1865).


A Margit Danielsdatter, (min tipptippoldemor), hadde jugi på alderen, ovenfor han folketelleren, til svenske-kongen, (kan det virke som).

Så jeg ble jo lurt her, når jeg dreiv med slektsforskning.
For min andre tipptippoldemor, oppe i Rollag, het også Danielsdatter.

Så jeg lurte på om de var søstre.

Men så innavla var de heldigvis ikke.

Ombudsmenn er jo en svensk oppfinnelse.

IPCC, i England.

(Som vel er en slags ombudsmann).

De har blokkert min e-post-adresse, (siden jeg tydeligvis sendte de for mange kopier av anmeldelser, for et par år siden, (da jeg ble utsatt for et angrep, på internett, som fortsatt foregår, må jeg si).

Kanskje dere kan kontakte IPCC og høre om de kan slutte å blokkere min e-post-adresse.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-01-29 Noreply <Noreply@jo.se>



Hej!

Översänder JO:s beslut i ärende med dnr 205-2014.


Med vänlig hälsning


Monika Berglöf

sekreterare


JO-logo_svensk_e-post2

Riksdagens ombudsmän • Box 16327 • Besöksadress Västra Trädgårdsgatan 4 A • 103 26 Stockholm

Telefon vxl 08-786 40 00 • Fax 08 21 65 58 •
www.jo.se













PS.

Her er vedlegget:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter