Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 31. januar 2014

Jeg sendte enda en e-post til Utdanningsdirektoratet





Gmail - Deres ref.: 2013/1246/Fwd: Adresse








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Deres ref.: 2013/1246/Fwd: Adresse










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Jan 31, 2014 at 7:17 PM





To:
"post@utdanningsdirektoratet.no" <post@utdanningsdirektoratet.no>


Cc:
Anette Angelsen Haanes <Anette.Angelsen.Haanes@sivilrett.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>, Solveig Hauge <solveig.hauge@jd.dep.no>, postmottak@jd.dep.no








Hei,

her kan dere se, at Lønseth skriver, at vitnemålet mitt, (fra
ungdomsskolen), var bra.

Men i dokumentet deres, så er det bare fylt ut, (med feil karakter i
Heimkunnskap og feil fravær, virker det som), for første halvår, av
syvende klasse.

Så Svelvik ungdomsskole prøver kanskje å få det til å se ut som, at
jeg slutta på ungdomsskolen, etter kun et halvår.

Det er jo skandale og Sodoma og Gomora og Babylon og Midgardsormen, på en gang.

Noe sånt.

Dessuten, så har det karakterkortet, som de la ved.

Det har ikke noe navn.

Og det er for 7-10 klasse.

Men på den tida, som jeg gikk på ungdomsskolen, (fra 1983 til 1986),
så varte ungdomsskulen bare til og med niende klasse.

Så er det hærverk og skrulling og tulling og det som er, vil jeg si.

Slutt med fanteriet når, vil jeg nesten mane dere til.

Sånt 'fisle-fitteri' er ikke en nasjon verdig, vil jeg si.

Svelvik har en av de få kirkene, i Norge, som ikke går i retning nord/sør.

Den går i retning øst/vest.

Og folka ser mot Vestlandet.

Mens min farfar var fra Hurumlandet, som ligger øst for Svelvik.

Så kanskje derav tullet.

Det sies også 'dra te' Svelvik', (i reklamer for handelsstanden, i Svelvik, osv.

(Istedet for 'dra til Helvete', liksom.

Så det er et eller annet rart med Svelvik, vil jeg si.

Hurumlandet ligger jo mellom Strømm og Follo, som et Midtgard.

Så det er kanskje noe med Midtgardsormen og Zion, osv.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>
Date: 2009-10-29
Subject: RE: Adresse
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei



Da trenger jeg litt mer tid for å hente ut de karakterene.

Nei, jeg er far til Per Arne som gikk i B - klassen. Du gikk i C. Jeg
var rådgiver på den tiden.. og er det fortsatt.



Mvh

Ole Lønseth



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 29. oktober 2009 14:15
Til: Lønseth, Ole
Emne: Re: Adresse



Hei,



ja, selvfølgelig.



(Men husk også at det var karakterer fra 7. og 8. klasse som jeg
syntes var artig, for da hadde jeg så mange S-er, og jeg tenkte at jeg
skulle skrive om det her på blogg osv., siden så mange vil ha det til
at jeg er dum, osv).


Lønseth, det var ikke du som var faren til Jørn, fra Bergeråsen,
kameraten til Christian Grønli, jeg mener foreldra hans var lærere.


Eller det var du som var inspektør, mener jeg(?)


Samma det.


Adressen er i hvertfall:


Erik Ribsskog

Flat 3

5 Leather Lane

Liverpool

GB-L2 2AE

Storbritannia



Mvh.


Erik Ribsskog





2009/10/29 Lønseth, Ole <Ole.Lonseth@svelvik.kommune.no>

Hei

Trenger adressa di for å sende kopi av vitnemål...og det er jo bra.



Mvh



Ole Lønseth

rådgiver







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter