Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. februar 2014

Jeg sendte en e-post til min mulige slektning Per Wästerberg





Gmail - Hejsann slektnings Per Wästerberg










Gmail


Erik Ribsskog












Hejsann slektnings Per Wästerberg













Erik Ribsskog



Thu, Feb 6, 2014 at 10:20 PM






To:
talmannen@riksdagen.se




Cc:
Politikk Høyre , she@topdanmark.dk, postmottak@kmd.dep.no









Hej,



jag fann min tipptippoldemorsa Maria Lovisa Westerberg, från Tunfors,

i Södermanland, når jeg drev med slektforsknings.



Er dykk i slekt med vedkommande?



Jag har også varit i politiken, och fått i updrag, av Jan Tore Sanner,

å fixa dom norska lagarna.



(Det var i Unge Høyre, hvor Magne Winnem dro mig med, i 1991).



Men det tyckte jag värkade vansinigt.



Och detta var inte initsierat av mig, men Winnem dro mig med, og sagde

at det var nått sosialt.



Så jag fikk for mycke makt, fôr snabt, tyckte jag, og jag manglade

erfarenhet från organisasjonsarbete, etc.



Jeg endast Googlade 'Westerberg', og såg at det fandes kjenda

personer, med min tipptippoldemoras efternamn.



Hej hej!



Mvh.



Erik Ribsskog



PS.



Jeg får ikke mine rettigheter, fra norske og engelske myndigheter,

etter å ha overhørt, at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, (på jobb

på Rimi Bjørndal), i 2003.









slektsforskning 6. februar.jpg
198K


PS.

Her er vedlegget:

slektsforskning 6. februar

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter