Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. februar 2014

Jeg sendte en e-post til Statens Sivilrettsforvaltning





Gmail - Deres tulle-brev av 28/1








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Deres tulle-brev av 28/1










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Feb 3, 2014 at 1:07 PM





To:
Anette Angelsen Haanes <Anette.Angelsen.Haanes@sivilrett.no>


Cc:
"post@utdanningsdirektoratet.no" <post@utdanningsdirektoratet.no>, Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>, Solveig Hauge <solveig.hauge@jd.dep.no>, postmottak@jd.dep.no


Bcc:
fmoapostmottak@fylkesmannen.no








Hei,

jeg sier tulle-brev.

For hva er egentlig dette rettferdsvederlag?

Og det jeg fikk i posten, (som noen har brukt to år på), det var som
det verste makkverk, som jeg noen gang har sett.

Og mine memoarer blir visst ikke tatt hensyn til.

(Og jeg har også sendt dere kopier av vitnemål, fra Svelvik
ungdomsskole, og to videregående skoler.

For de 'åndssvake' folka, som har utført saksarbeid, for myndighetene,
de har jo ikke fått tek i noke dokumentar, frå kvideregåande skulane.

For å si det sånn).

Og hva skal avgjøres her egentlig.

Nei, Svelvik ungdomsskole har bare lagt ved dokumenter, for å få det
til å se ut som, at jeg ikke fullførte ungdomsskolen.

Enda jeg har artium og en høgskolekandidatgrad, fra HiO IU.

Så dette er veldig kritikkverdig, vil jeg si.

Det er som at saksbehandlerne har drevet med noe slags
barkebille-boogie, istedet for å gjøre jobben sin.

(Hva nå den egentlig går ut på).

Her burde jeg ha fått fri rettshjelp, til en advokat, sånn at
prosessen ville vært mer konvensjonell og forståelig for meg.

Men i tullelandet Norge, så kan vel ikke noe gjøres vanlig.

Jeg så Nettavisen idag, at Sverige, Finland og Danmark, fikk færrest
klager, angående korrupsjon.

Jeg har vært i Unge Høyre, og Jan Tore Sanner, (som da var leder der),
ba meg om å fikse lovene, i Norge, siden de var så tøysete.

Så denne prosessen er jeg ikke helt med på.

Så dette blir som noe fremmedgjøring, vil jeg si.

Med barkebille-boogie hilsen,

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om EU-korrupsjon, (hvor Norge ikke nevnes som et land uten
problemer, enda Norge vel også er med i EØS):

http://www.na24.no/article3751130.ece




rettferdsvederlag.jpg
70K








PS.

Her er vedlegget:

rettferdsvederlag

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter