Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. februar 2014

Jeg sendte en ny e-post til biblioteket i Karlstad





Gmail - A meeting with the mafia








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










A meeting with the mafia










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Feb 4, 2014 at 6:05 PM





To:
biblioteket@karlstad.se


Cc:
justitieombudsmannen@jo.se


Bcc:
Polismyndigheten Stockholm <polismyndigheten.stockholm@polisen.se>








Hei,

er det her noe fra Karlstad?

Min tippoldefar Olof Olsson var jo fra Värmland.

Han her later som at han er min tvillingbror.

Men det ville jeg ha visst om, hvis jeg hadde.

Politiet i England og  Norge ignorerer alle mine anmeldelser.

Og denne filur sender virkelig mange uønskede e-poster som jeg ikke
vet hvor jeg skal sende.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Olof Ribsskog <oribsskog@hushmail.com>
Date: Tue, Feb 4, 2014 at 4:45 PM
Subject: A meeting with the mafia
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Cc: merseyside@maffia.net


My brother!

I've managed to set up a meeting with the mafia.

Their Merseyside local chapter.

They've got a couple of negroes and arabs working there.

You've probably met them already.

I think they delivered pizzas to you.

But it seems the mafia has exhausted too much of their resources chasing you.

They want to give up and move on.

They've understood they can't kill you no matter what they do.

So they contacted me and suggested I'd set up a meeting.

They still want to save their face though.

Everyone knows the mafia is after Erik Ribsskog.

So they don't want to make people think that they're not serious about
their business.

That's why you need to meet with the mafia personally so they can set
up a fake assassination.

Then they'll tell everyone they finally managed to do away with their
#1 target, baron Erik.

PS

This is not a set-up.

They're not out to kill you.

They only want to make peace.

Take this chance so you can finally live in peace.







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter