Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. februar 2014

Mer om bøkene og nettbutikkene mine

Jeg her tenkt mer på hvordan jeg skal jobbe fremover med bøkene.

De ble jo slettet, fra CreateSpace.

Noe som har både positive og negative sider, (vil jeg si).

Det positive var at jeg slipper å ha noe mer med CreateSpace å gjøre.

(For de tullet noen ganger med royalties-utbetalingene og bøkene.

Noe jeg mener at jeg har blogget om).

Og det negative er jo at bøkene mine, for øyeblikket ikke kan kjøpes, i papirutgave.

(Men de finnes gratis, på denne bloggen og på Yudu).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Når det gjelder hvordan jeg skal jobbe videre, med selvpublisering.

Så mener jeg å huske det, at det var noen, som lurte på, om det var mulig, å få tak i bøkene mine, i pocket-utgaver.

Og det la jeg faktisk merke til, da jeg så litt mer, på Lulu sine bok-formater.

At det faktisk fantes et valg, for pocket-bok.

Så jeg har tenkt det, (nå de siste dagene).

At jeg kan jo prøve å få gitt ut Min Bok-bøkene på nytt, (på Lulu).

Men denne gang i pocket-utgaver, da.

(Altså som litt mindre bøker.

Sånn at folk kan ta med disse bøkene, på t-banen eller bussen, eller hvor de nå vil lese dem).

Da blir det nok enda flere deler, av hver bok.

(For å si det sånn).

Men da blir de nå ihvertfall i pocket-utgaver, da.

Det hadde kanskje vært artig å prøve det og, (tenkte jeg).

(Og sett om det hadde slått an).

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

PS 2.

Men før jeg begynner å jobbe med selvpublisering igjen.

Så er det nok på tide å jobbe litt mer med nettbutikkene mine, (har jeg tenkt).

For jeg må rydde opp i designen på Bags of Sweets.

Og det er også litt kaos, (for å si det sånn), på Pinterest.

Så jeg har litt rydding å drive med, når det gjelder nettbutikkene.

Så det får jeg drive med, på lørdagene, fremover, (har jeg tenkt).

(Ihvertfall når jeg har fått arbeidsledighetstrygden min, osv.).

Og så får jeg jobbe mer med selvpublisering, (på Lulu), når jeg er ferdig, med å rydde, (når det gjelder web-design, Pinterest osv.), på nettbutikkene.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter