Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 22. mars 2014

Jeg sendte en e-post til Den Norske Klub





Gmail - Norsk student-dame i Sunderland høsten 2004








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Norsk student-dame i Sunderland høsten 2004











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Sat, Mar 22, 2014 at 6:53 PM




To:
secretary@dennorskeklub.co.uk


Cc:
"mail.gva" <mail.gva@efta.int>






Hei,



jeg flyttet til England, høsten 2004.



Og da møtte jeg ei norsk student-dame, utenfor diskoteket Diva vel, i

Sunderland, (vi studerte begge ved universitetet der, men hu hadde

allerede bodd der et år vel).



Hu norske student-dama anbefalte Virgin, som mobil-selskap.



Men nå får man ikke bruke Virgin på Twitter lenger.



Vet dere hvem dette er?



Jeg blir tullet med, nærmest grenseløst, av the Jobcentre.



De stopper trygda mi, beskylder meg for å ha skrevet kjæreste e-poster

til deres medarbeidere.



(Men det er fordi jeg er etter Løvenbalk, tror jeg.



Og da skal britene ha det til at det er Lovenbalk.



Og at e-poster jeg sender er noe med lovenbalk, eller love.



Noe sånt).



Så britene bare terroriserer meg.



Nå har de stoppa trygda mi igjen.



Jeg har bare et par pund til mat, og vet ikke når jeg får trygd igjen.



Hva gjør man med britisk nazi-mafia, som kødder, må man vel kalle det.



Mvh.



Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter