Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. mars 2014

Jeg sendte en e-post til Siri Th. Ribsskog





Gmail - Firemenning








Gmail


Erik Ribsskog








Firemenning










Erik Ribsskog



Fri, Mar 7, 2014 at 9:37 AM




To:
str@hartmark.no


Cc:
Bjørn Ribsskog , ove.magne.ribsskog@bondelaget.no, ellen ribsskog , she@topdanmark.dk, Postmottak Sivilombudsmannen , PFU Pressens faglige utvalg , "freddy.breivik@nordea.no"






Hei,



jeg søkte etter festskrift for Bernhof Ribsskog, på Google, og har

funnet mye om Ribsskog-slekten.



Din svenske søster Jenny, kontaktet meg på Facebook, for noen år siden.



(Hun hadde en rar hund/katt).



Du får hilse.



(Det står at hun er mor, på Bjørn Ribsskog sin slektsforskning:



http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2010/05/en-oversikt-over-slekten-ribsskog.html



Men det er kanskje bare noe tull).



Kondolerer med deres far, (som bodde i Drammen vel, og som jeg prøvde

å kontakte, (angående din søster, som jeg lurte på om det gikk greit

med), men jeg fikk ikke noe svar.



Jeg har gått på Gjerdes handelsskole, i Drammen nemlig, og var russ

der, og har jobbet på CC Storkjøp, og er fra Berger, som er like ved,

og har slekt i Drammen, (min far osv.)).



Jeg ser at du jobber med organisasjon.



Jeg får ikke mine rettigheter, fra myndighetene, etter at jeg

overhørte, at jeg var forfulgt av 'mafian', da jeg jobbet, på Rimi

Bjørndal, i 2003.



Mine rettighetssaker blir trenert og tullet med overalt.



Du har kanskje noen tips?



Værst må jeg si at Sivilombudsmannen er.



De har fått mange titalls saker, fra meg, men trenerer bare, (må jeg si).



(De ba meg sende et kort, undertegnet brev.



Og så sa det at brevet var for kort, liksom.



Bare tull).



PFU tuller også.



Jeg ringte de, og en Nyhuus der, var bare ekkel, og begynte å bable,

om 'å pisse i motvind'.



Veldig uprofessjonelt, synes jeg.



Kanskje du har noen tips?



Kripos kontakte jeg selvfølgelig først, (om mafia-saken), men de

nektet bare å gi meg mine rettigheter, og etterforske sakji.



Jeg har hatt ledelse/organisasjon, på økonomilinja, på handel og

kontor, og på NHI.



Men dette er noen år siden, så jeg er kanskje litt rusten.



Tullet fælt med blir jeg i allefall.



Sender dette litt i 'hytt og pine'.



Da jeg gikk det andre og siste året, på NHI, studieåret 1991/92.



Så dro jeg innom Nordea, på Fyrstikktorget, på Helsfyr.



Og da jobbet det også ei Siri Ribsskog der.



Men hu var eldre enn deg, og hadde mørkt hår.



Jeg gikk bare til skranken, for å ta ut studielån, vel.



Og mannen i skranken ropte på Siri Ribsskog, da.



(Som jeg aldri hadde møtt, eller hørt om, før).



Min mormor, (Ingeborg Ribsskog), sa at det var mye strid, i Ribsskog-slekten.



Og hun arvet også Adeler, på 80-tallet.



Så jeg har i det siste lurt på om de som er etter Ingeborg og Johannes

Ribsskog, (min mors foreldre), burde ha kalt seg Ribsskog-Adeler,

(eller noe sånt).



Men det har jeg ikke fått diskutert med noen andre i slekta.



Men men.



På forhånd takk for eventuelle tips om organisasjon.



Siri Ribsskog, (fra Nordea), holder til på Kalbakken, (hvor jeg har

jobbet som Rimi-butikksjef), nå forresten.



Og jeg ble tulla med, av Nordea, i 2005, da jeg ville låne noen

penger, på en eiendom, (et sameie jeg eier en del av), på Hurumlandet.



Men men.



Mvh.



Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter