Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. mars 2014

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen





Gmail - Rinnan-slekt








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Rinnan-slekt











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Sun, Mar 2, 2014 at 9:23 PM




To:
Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>






Hei,



det var en kineser som banka hard på døra mi.



En noen hadde sendt med pizza, som jeg ikke har bestilt.



Jeg blir visst skvisa mellom Rinnan-banden og HV, kan det virke som.



Noe sånt.



Når budet banka på, så trodde jeg at det kunne være politiet.



Jeg blir arrestert hele tida, her i England, for ting jeg ikke har gjort.



Og ambassaden nekter å gi meg råd, om hva jeg skal si for å få

'nazi-politiet' til å pigge.



Dette har foregått i sju år cirka nå.



Hver dag, siden 2005, cirka.



Dere hos sivilombudsmannen har ignorert dette, i alle år.



Og det norske folk har gjort det, når de har lest min blogg.



FItte-nasjon, og landsvikere sier jeg.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-03-02 21:17 GMT+00:00

Subject: Fwd: Rinnan-slekt
To: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>





Hei,



det kan virke som at HV driver krig mot meg, siden det finnes noen

Rinnan-folk, som fjerne slektninger av meg,





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2014-03-02 20:46 GMT+00:00

Subject: Fwd: Rinnan-slekt

To: "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>





Hei,



jeg har funnet ut at jeg har Rinnan-slekt, på morssida.



(Jeg ble overført til HV, i 1996, etter at mob-hæren ble om-organisert).



Det stod også masse gamle radioer, i kjelleren, i min farmors hus, (på

70-tallet osv.), som jeg lurer på, om kan ha vært konfiskert av

tyskerne, under krigen.



Min søster Pia hadde også nazi-venner, (Noah, Kjetil, Thor Espen og

Kenneth Ek, blant annet), i Drammen, på slutten av 80-tallet.



Så det lukter litt Rinnanbanden, synes jeg.



De sender nå 'pakkiser' på døra mi, med pizza, (som jeg ikke har

bestilt), hver dag, her i England.



Og jeg får ikke arv, og heller ikke andre rettigheter, i Norge.



City Self-Storage nekter å sende tingene mine, til England.



Så det er som at Norge er okkupert av Tyskland igjen, (synes jeg).



Bare som en 'varslings'.



Jeg får ikke arbeidsledighetstrygd nå, enda jeg har gjort jobbsøkinga

mi ordentlig, og gjort min del, her i England.



Og jeg blir tulla med, når jeg handler, i butikkene, osv.



Kan det være noe nazi-nettverk?



Mvh.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2014-03-01 5:58 GMT+00:00

Subject: Rinnan-slekt

To: idar@lind.no

Cc: Bjørn Ribsskog <bribsskog@gmail.com>, ellen ribsskog

<ripsen@gmx.ch>, ove.magne.ribsskog@bondelaget.no, she@topdanmark.dk





Hei,



jeg fant nettstedene deres på nettet.



Jeg driver med noe slektsforskning, i dag, og fant ut det, (i Bjørn

RIbsskog sin slektsforskning), at jeg har noe Rinnan, i slekta.



Er det noe med Rinnan-banden da, tror du?



Jeg har blitt nektet mine rettigheter fra norske og engelske

myndigheter, siden 2005.



Kan det være noe nazisme?



Mvh.



Erik Ribsskog




linje II virker nazi.JPG
44K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter