Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. mars 2014

Mer tull fra Twitter. (Grunnen til at jeg reagerte på den meldingen, om at Axel var død. Det var fordi at det var på en lignende måte, at jeg fikk vite at bestemor Ingeborg var død, i 2009. Da er det kanskje bedre med etablerte/kjente/verifiserte kontoer, hvis man skal fortelle om noe sånt, til noen i England)

mer tull fra twitter

PS.

Her er mer om dette:





Gmail - [johncons] Rar e-post om min mormors 'begravelse'. (In Norwegian)








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








[johncons] Rar e-post om min mormors 'begravelse'. (In Norwegian)











johncons

<eribsskog@gmail.com>


Mon, Jul 6, 2009 at 10:10 AM




To:
eribsskog@gmail.com































Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>









mormor



















Arne Mogan Olsen

<arnemogan@gmail.com>






Fri, Jul 3, 2009 at 6:32 AM

















Idag den 3-7 kl 13,30 er det begravelse i Undersbo kirke for Ingeborg Ribsskog. Dette til orintering. Ha en god dag.


Arne din far.













PS.



Her ser man e-posten jeg fikk, om at min mormor var død.



Fra min far, som jeg har anmeldt for telefonsjikane, blant annet, så e-posten havnet i trash-mappen.



Så sånn var det.



Han sier at min mormor ble begravet i Undersbo Kirke.



Men min mormor, ble ikke begravet, hun ble kremert.



Og Undersbo, er ikke noen ordentlig kirke, for den ligger på Tollerodden der, hvor jeg har vært i julegudstjeneste, da jeg gikk på Torstrand skole, blant annet.



Der ligger det en fin kirke, som kanskje heter Larvik kirke da, på Torstrand, må man vel kanskje si at det vel heter der.



Men, på Torstrand, så ligger det også et krematorium, som heter Undersbo kapell, og ikke kirke.



Og der ble min mormor kremert, på fredag.



Og hun, som er barnebarn, av en kjent dansk general, som var både adelig og det hele, Anders Gjedde Nyholm.



Bestemor, skal ikke få sin egen gravsten, engang.



Neida, det skal være askespredning, som kirkevergen kalte det.



Så her er det forsøk på å kalle en kremering for begravelse og for å kalle et krematorium, eller kapell, for en kirke.



Og ingen sier ordentlig ifra, til meg, som er Ingeborg Ribsskogs barnebarn.



Så jeg får ikke vite om begravelsen, før to dager etter at den har skjedd, var det vel.



Da jeg tilfeldigvis kikket i trash-mappen, på pc-en.



Så dette er dritt i Ribsskog-familien, vil jeg si.



Ellen og Martin Ribsskog, må vel ha ansvaret for dette, siden de er Ingeborgs nålevende barn.



Og Ellen Ribsskog er eldst av disse, og hun sørget altså ikke for at noen fortalte meg, på en ordentlig måte, (min far hadde jeg jo kuttet ut), som jeg jo også hadde med Ellen og Martin og min søster med flere.



Men kunne ikke noen fra kirken ha ringt meg, f.eks. da?



Jeg var jo tross alt hennes barnebarn.



Men men.



Jeg bare konstaterer, at her er ikke Ribsskog-familien, tanta mi og onkelen min osv., helt på høyden.



Så sånn er det.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog




--

Posted By johncons to johncons on 7/06/2009 10:00:00 AM

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter