Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. april 2014

Det var for denne fabrikken, at faren til Søren Larsen, (som gikk i grunnkurs handel og kontor-klassen min, på Sande videregående, skoleåret 1986/87), var direktør. Jeg var hjemme hos dem, (sammen med Jan Tore, fra Svelvik, som også gikk i klassen vår), og spilte bordtennis, et par ganger, dette skoleåret. Og Søren Larsen viste oss også vinkjelleren, som de hadde, (i rommet ved siden av 'bordtennis-rommet'), i dette nesten herskapelige huset, (må man vel kalle det). Og denne direktør-familien fikk også låne den litt ukjente filmen Terminator, (som jeg hadde tatt opp), av meg, husker jeg

direktørbolig besøk

http://www.dt.no/nyheter/vil-ha-19-mill-for-leilighet-i-vannkanten-1.8387889

PS.

Dette byggefeltet, (Nordre Jarlsberg Brygge), skal visst være så fint.

(Et av husene der, skal selger, for cirka 20 millioner, virker det som, fra artikkelen).

Men dette stedet, (Selvik), det ligger rimelig langt inne, i Sande-bukta.

Som er et litt tamt vann-område, må man vel si.

(Jeg har selv kjørt dit en gang, (med båt).

Nemlig sommeren 1987 eller 1988.

Og da het det Selvik der, og ingen hadde noengang hørt om navnet Nordre Jarlsberg Brygge, tror jeg).

Ihvertfall iforhold til i Drammensfjorden, (hvor jeg selv eier en del av et sameie, i Trollebogen).

Og i Trollebogen, så er det også en egen kai muligens, (det har jo vært en fiske-stø).

Og strandlinje, var det vel.

Og det er også mange bygninger og tomter.

Så det i Holmsbu, (som jeg kommer til å eie cirka en sjettedel av vel, hvis Idar Sandersen og Marit Olsen dør uten etterkommere).

Det kan godt tenkes, å være verdt, mer enn de 20 millionene, som de skal ha for et hus, i Sandebukta, (som det står om, i artikkelen).

La oss si at Bergstø-sameiet er verdt 24 millioner, da.

Og så kommer jeg til å eie, en sjettedel, når Idar Sandersen og Marit Olsen er døde.

(Sånn som det ser ut som, for meg, ihvertfall.

Noe sånt).

24 delt på seks, (siden jeg vel kommer til å eie en sjettedel), er jo fire.

Så min del av Bergstå-sameiet, den kan godt tenkes å være verdt i størrelsesordenen fire millioner.

(Jeg vil ikke se bort fra det, ihvertfall).

Noe sånt.

Så at jeg ikke skal få låne penger, av Nordea Tveita, (som jeg kontaktet om dette, i 2006, her fra Liverpool), på denne eiendommen.

Det er jo som noe veldig rart, må jeg si.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Holmestrandsfjorden, heter det visst, der hvor husene, (i byggefeltet Nordre Jarlsberg Brygge), er verdt så mye.

Men det er vel ikke noen grunn til, at eiendommene/tomtene ved Holmsbu, (hvor jeg selv eier), skal være verdt noe særlig mindre.

Hm.

PS 3.

Her er mer om dette:

selvik holmsbu

PS 4.

Her er mer om direktørboligen til Søren Larsen og dem:

søren larsen og dem

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter