Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. april 2014

Jeg sendte en e-post til Høgskolen i Buskerud og Vestfold





Gmail - Degree








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Degree











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Sun, Apr 13, 2014 at 5:27 PM




To:
postmottak@hbv.no


Cc:
NITH Oslo <oslo@nith.no>, postmottak <postmottak@hioa.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>






Hei,



jeg er fra Bergeråsen, så dere er vel min lokale høyskole, (må man vel si).



NITH og HIOA vil ikke skrive en Bachelor-grad for meg.



Jeg bor i England, og ikke så mange her har hørt om en

Høgskolekandidat-grad, som jeg har nå.



Og jeg har nok studiepoeng til å få en Bachelor-grad, (jeg er for

eksempel med i Akademiker-forbundet, som har samme grense, som for en

Bachelor-grad).



Kan dere være så snill og hjelpe meg med dette.



Min farmor Ågot var fra Rollag, (som er like ved Kongsberg, hvor jeg

ser at dere har hovedkontor), og da jeg avtjente min

førstegangstjeneste, i Geværkompaniet, så var vi ofte stand-in for

Garden, (når de hadde andre oppdrag), og var øve-tropp, for

reserveoffiserer, ved Heistadmoen, (jeg husker at vi sov i knappetelt,

oppe på Kongsberg-fjellet Barmen, da den første snøen dukket opp, i

1992, blant annet. Vi hadde stridspause, under en Drillo

VM/EM-kvalifisering, og hørte på fotballkamp, på radio, husker jeg).



På forhånd takk for eventuell hjelp!



Mvh.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Sun, Feb 2, 2014 at 5:37 PM

Subject: Degree

To: international@northumbria.ac.uk





Hi,



I studied at University of Sunderland, in 2004/05.



One Saturday night, I was out on clubs, in Sunderland, and met some

people, who studied at Northumbria University, on my was home, (when I

walked towards the Forge).



These people lived around halfway between the Forge and Sunderland City Centre.



University of Sunderland doesn't want to send me a degree.



Even if they complained, at the induction, that: 'Why does he want to

study here when he has such good files'.



Something like that.



I got the best grade, on the language-test, but the university doesn't

want to send me documentation.



Could you please make bachelor-degree in IT, for me, (since UOS said

my files were so fine).



Because Univesity of Sunderland doesn't want to make degree for me now.



(They threw me out like nazis in 2011).



And none of the student-organisations, in Norway and the UK wants to help me.



Thanks in advance for any help!



Yours sincerely,



Erik Ribsskog




2 attachments
vitnemaal3.jpg
345K
karakterutskrift_nhi.jpg
243K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter