Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. april 2014

Jeg sendte en e-post til ICE





Gmail - Brev fra David Simms, Work Services Director, fra 4. april








Gmail


Erik Ribsskog








Brev fra David Simms, Work Services Director, fra 4. april










Erik Ribsskog



Mon, Apr 14, 2014 at 11:46 AM




To:
DWP ICE gateway team


Cc:
"emb.london" , post , "mail.gva" , Pia Ribsskog , Politikk Høyre , info@linskills.co.uk






Hei,



jeg velger å skrive til dere på norsk, siden det er EØS nå, og siden

at norsk er mitt førstespråk.



Det nevnte brevet inneholder en del sludder.



Noe jeg synes det er enklest å ta for meg på norsk.



Sludderet er at det ikke finnes bevis for at jeg har sendt det aktuelle brevet.



Det har jeg påpekt, i tidligere korresponanse, at jeg tok et bilde, av

da jeg postet brevet.



Og jeg lastet opp brevet på Flikcr, før fristen hos the Jobcentre.



Det er bevis, mener jeg.



Jeg har tidligere linket til en bloggpost, hvor dette bildet kan sees.



Dette ignorerer direktøren.



Og så skriver han noe sludder, om at det ikke kan bevises, at jeg har

sendt brevet.



Det er da man skjønner at den norske politiker Berntsen i sin tid

kalte en britisk kollega for en drittsekk.



Nå er det EØS og da kan ikke briter være sånn mot en annen EØS-borger,

mener jeg.



Men men.



Har denne politiker nå begynt å jobbe for DWP, lurer jeg.



Hm.



Dessuten, direktøren skriver at jeg skal ha sendt en e-post, hvor jeg

skriver, at jeg har jobbet 60-70 timer i uken, og tjent 300 pund i

uken.



Dette er det rene sludder.



Jeg har ikke sendt en sånn e-post, og jeg har aldri jobbet så mye,

(eller tjent så mye penger), på nettbutikken min.



Så det er bare tullball.



Her er det dikting og udokumenterte påstander, i stor stil.



Helt klart et angrep på meg, siden jeg har arbeidssaker mot

Bertelsmann/Microsoft, Coop og ICA.



Noe sånt.



Skjerpings!



Her må jeg få en stor erstatning, sånn at jeg slipper å gå på

Jobcentre-kontorer, resten av livet, når jeg blir tullet med sånn av

de.



Mvh.



Erik Ribsskog



PS.



Jeg fulgte dessuten the Jobcentre sine rutiner, når jeg sendte det

nevnte brevet.



Hvorfor skal jeg straffes, for at the Jobcentre har dårlige rutiner?



(Jeg sendte brevet på den måten, som the Jobcentre ba meg om.



Skal jeg straffes for at man ikke kan stole på postmennene, i England?



Nei, dette er tegn på at det britiske samfunnet, er i en krise.



Her diktes det enten opp, at brev blir borte.



Ellers så blir brev borte.



Både Royal Mail og the Jobcentre er myndighetene.



Så dette er uansett de britiske myndigheter sitt ansvar.



Problemet er hos de britiske myndigheter her.



Og jeg blir straffet.



Det er som noe av Kafka eller Orwell.



Et særdeles dårlig samfunn.



Jeg har heller ikke skrevet 'love-e-poster', til embedsfolk, hos the

Jobcentre/Ingeus.



Det er bare oppdiktet.



Som den e-posten om at jeg skal ha jobbet så mye og tjent så mye.



Noen finner opp falske e-poster og sier at jeg har skrevet de.



Jeg vet ikke hvem, men min solicitor burde ha funnet ut dette nå.



Det er Colin hos Linskills.



Han har hatt måneder på seg, og har nok funnet ut hvem tullerne er nå.



Jeg fortalte han at min mor sa at Everton var et bra lag, (og holdt

med dem), rett etter at jeg hadde blitt urettferdig arrestert, i

januar, var det vel.



'That's the first sad thing I've heard all day', svarte han.



Veldig rart vel.



Så at jeg hadde blitt arrestert, var ikke trist?



Nei, dette er en advokater som hater meg, virker det som.



Han sa også: 'You are Erik, aren't you'.



Hva skal det bety?



Selvfølgelig er jeg meg selv.



Erik Ribsskog, det fikk han vel vite, av politiet.



Advokatens oppførsel er besynderlig, vil jeg si.



Kanskje ambassaden i London kan rydde litt.



Er Linskills som heller fører en sak mot meg her, enn å forsvare meg?



Styggdom vil jeg uansett kalle denne 'kommunst-mafia-saken' mot meg.




2 attachments
jobcentre1.jpg
167K
jobcentre 2.jpg
80K


PS.

Her er vedleggene:

jobcentre1

jobcentre 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter