Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. april 2014

Jeg sendte en e-post til KRF

Erik Ribsskog

Tingrettsdommer i Drammen Astrid Norunn Høisæter

Erik Ribsskog Tue, Apr 22, 2014 at 9:05 PM
To: krf@krf.no
Cc: drammen.tingrett@domstol.no, postmottak@domstoladministrasjonen.no, Postmottak Sivilombudsmannen , britemb , "emb.london" , "mail.gva"
Hei,

har dere en Røyken-representant, som heter Astrid Norunn Høisæter, som
er dommer i tingretten, i Drammen.

(Hvis hu ikke er pensjonert nå da.

Det stod et sted på nettet at hu var cirka 74 år gammel nå.

Noe sånt).

Saken er det, at jeg ringte hu Høisæter, (etter å ha kontakta
Namsmannen i Røyken og Hurum, ei Christin Røisland), i Drammen
tingrett, i 2011.

Hu skulle oppløse et sameie, (Bergstø), i Holmsbu, for meg.

Men hu har ikke gjort noe.

(Hu har bare vært som en lat skjøge, som de sier, i bibelen.

Jeg hadde S i Kristendom, i karakterboka, en eller to ganger, på ungdomsskolen).

Og nå er dette snart tre år siden, og hu har fortsatt ikke gjort noe.

Jeg kjenner også en person til, i deres Røyken-avdeling.

Og det er Elin Winnem, (kona til Magne Winnem, som var min
klassekamerat, et år på Gjerdes vgs., og som jeg var forlover for, for
cirka 20 år siden, i et lite sted ved Kongsvinger, som jeg ikke husker
navnet på nå, men kirken het vel Strømm og bryllupsfest-lokalet het
Sanngrunn, eller noe i den duren).

Kanskje dette er noe KRF-mafia-tulling, tenker jeg.

Kan dere be deres gamle 'Røyken-skjøge' om å gjøre jobben sin?

Jeg har kontakta domstoladminstrasjonen og det som er, i Norge.

Men resten av landet er visst også som skjøgen i åpenbaringen, eller
hva dere sier, i KRF.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Min farmor, (som døde rundt årtusenskiftet), Ågot Mogan Olsen, fra
Rollag, (som flytta til Sand, ved Svelvik).

Hu stemte KRF, fortalte hu meg, (ved flere anledninger vel), på 80-tallet.

Så jeg tenkte at jeg kunne nå prøve å sende en KRF e-post, om dette.

PS 2.

Her er mer om hvordan jeg fant ut om at denne 'tingretts-skjøgen', var i KRF:

Forslag om gjenvalg

KrF har listeforslaget klart før fylkestingsvalget 2011.

Av: Knut W. Hermansen Publisert12.11.2010 14:25Sist oppdatert12.11.2010 14:29




E-post
Skriv ut

Trond Johansen fra Lier er satt øverst på nominasjonskomiteens forslag
til liste for Buskerud KrFs for fylkestingsvalget 2011.

KrF har to av 43 representanter i Buskerud fylkesting i denne
perioden. Nominasjonsmøte er 27. november på Danvik folkehøgskole.

Forslaget fra nominasjonskomiteen ser slik ut:

Trond Johansen, Lier
Hege Irene Fossum, Hole
Kristian Hammervik, Drammen
Ludvig Munkejord,   Gol
Turid Solberg Thomassen, Nedre Eiker
Solveig Markegård, Hol
Daniel Kadrpour, Kongsberg
Sofie Skjold Skrudland, Flesberg
Einar Skalstad, Drammen
Kristin Skare, Hurum
Per Askilsrud, Ringerike
Hilde Birgitte Smedsgård Haug, Hemsedal
Sten Klevås-Olsen, Øvre Eiker
Brynhild Heitmann, Lier
Kåre Olav Solhjell, Gol
Astrid Norunn Høisæter, Røyken
Birger Jorde,Ål
Reidun Brusletten, Nes
Oddvar Hunemo, Nore og Uvdal
Sigrid Ingeborg Gislerud, Flå
Kjell Ohldieck, Nedre Eiker
Ingeborg Kaslegard Frydenlund, Ål
Jan Marcussen, Modum


http://www.laagendalsposten.no/nyheter/forslag-om-gjenvalg-1.5799927


PS 3.

Jeg har også studert i Sunderland.

Og der var det også en vestlending som studerte, som heter Magnar Skorven.

Og han hadde ei kusine, (så jeg på Facebook), som også heter Høysæter.

Men de visste ikke om denne Drammens-Høysæter.

Og så kontaktet jeg Erland Borgen, (sønn av rektor Borgen), fra Berger.

(For jeg er vokst opp på Berger.

Og Berger ligger i Drammens-regionen.

Så jeg tenkte at han kanskje kjente litt til, om det var noe tull, med
tingretten der.

Og han klarte å finne hu dommer-dama, på nettet.

Og han anbefalte meg å søke litt selv.

Og så har jeg gjort det nå da).

Håper dette er i orden!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter