Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 10. april 2014

Jeg sendte en ny e-post til den norske ambassaden i London





Gmail - Mer problemer med britisk politi








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Mer problemer med britisk politi











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Thu, Apr 10, 2014 at 7:01 PM




To:
"emb.london" <emb.london@mfa.no>


Cc:
post <post@mfa.no>, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "mail.gva" <mail.gva@efta.int>






Hei,



nå var politiet på døra mi igjen.



De sa at 'Social Services Liverpool' hadde sendt dem.



Hva slags referanse er det?



Jeg forklarte at jeg var i HV og hadde bedre ting å gjøre enn å slippe

inn de og chatte med de.



Hva er dette for noe tullball?



Hvorfor hjelper dere ikke når the Jobcentre tuller med meg.



(De sier at jeg ikke har sendt et brev, som jeg har sendt.



Kan det være riktig at man ikke kan stole på Royal Mail.



Da er det jo ikke et bra samfunn, vil jeg si).



Dette er som en blanding av ville vesten og Russland, synes jeg.



Med korrupsjon og lovløshet.



Dere svarer ikke hos ambassaden.



Dette har skjedd et titalls ganger nå.



Da jeg bodde i Oslo, fra 1989 til 2004, så hadde jeg ikke politiet på

døra en eneste gang.



Dette må kalles terror og maktovergrep fra britiske myndigheter, vil jeg si.



Erik Ribsskog




2 attachments
Photo-0001.jpg
53K
Photo-0002.jpg
93K


PS.

Her er vedleggene:

Photo-0001

Photo-0002

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter