Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. april 2014

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 26. november 2012
  • Espen Sigmund Nornes
    Espen Sigmund Nornes
    kan du være så snill å fjerne alt du har skrevet om meg på google å sånt? det har du ikke rett til. å det som står der er jug. liker ikke det
  • 2. desember 2012
  • Espen Sigmund Nornes
    Espen Sigmund Nornes
    får du fjernet det?
  • 11. desember 2012
  • Espen Sigmund Nornes
    Espen Sigmund Nornes
    Hei Erik. så du hadde rapportert en eller annen Daespen n på twitter. du skal vite at det ikke er meg. hadde aldrig skriv sånn til en venn å gammel kolega:) Tenkte du ville vite det iallefall trist hvis noen driver å tar navnet mitt/ eller lignende å sender sånt. jeg tenker å gå til politiet med det i morgen så de får funnet dette ut. håper du har det bra
  • 12. desember 2012
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    det er en ting, men jeg likte ikke at du sa at det jeg skriver er jug.
    Jeg har noe som kalles ytringsfrihet, så derfor skriver jeg mine memoarer, om ting, sånn som jeg husker dem.
    Jeg har blitt tulla med cirka 50 ganger nå, på Twitter, (lignende av det du nevner), men jeg har heller ikke mulighet til å finne ut hvem det er som tuller.
    Så jeg bare hiver disse klagene på bloggen, sånn at folk ser at det er noe som foregår, ihvertfall.
    Hvordan går det ellers i Langhus.
    Jobber hele gjengen fortsatt på Brødrene Dal, (eller hva det het)?
    Du skylder meg noen penger fra sommeren 2003, forresten.
    Det var vel ikke så mye men.
    Det var vel mellom en femtilapp og en hundrelapp.
    (Hvis jeg ikke husker helt feil).
    Hvordan går det med Ica Langhus?
    Jobber noen av de 'gamle traverne' der?
    Hva driver svære Dennis med?
    Er det VIF-kamper som gjelder enda?
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • lørdag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    lånte ikke du 70-80 kroner av meg, på jobben en gang, på Rimi Langhus, sommeren 2003?
    Kan du sende de på PayPal, (eribsskog@gmail.com)?
    Jeg er blakk skjønner du.
    Jeg bor i England, men the Jobcentre tuller med meg, så jeg får ikke penger til mat en gang.
    På forhånd takk for hjelp!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Espen Sigmund Nornes
    Espen Sigmund Nornes
    Kan jeg ikke huske desverre. Å betaler da alltid tilbake det jeg har lånt da. Får du ikke noe stønad penger da?
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Nei,
    jeg gjør ikke det.
    Britene snyter meg for trygda mi, må jeg si.
    Sleipe jævler.
    Jeg mener å huske at dama di var innom, på Rimi Langhus der, da du spurte om å låne pengene, (det var i kassaområdet liksom, mellom kassene og vindfanget).
    Jeg pleier ikke å juge jeg, da.
    Det ser ut som at du har fått deg ny dame nå?
    Hu du hadde i 2003 hadde litt lysere hår, tror jeg.
    Noe sånt.
    Hvis du husker dette, og kan låne meg penger, så får du de tilbake, med en gang jeg får pengene, som the Jobcentre skylder meg, (har ikke fått arbeidsledighetstrygd siden begynnelsen av mars, og i februar, var det vel, så fikk jeg heller ikke noe).
    Anders Karlsson har visst blitt forsker ved Universitetet i Tromsø, forresten.
    Dattera til Jobcentre-rådgiver Sarah Bamber her i Liverpool, ville studere marine-biologi, sa Bamber.
    Og jeg kontakta Karlsson om det.
    Men jeg vet ikke om hu skal teame opp med Anders Karlsson i Tromsø og studere der.
    Litt rare folk hos arbeidsformidlingen her, som begynner å prate om døtrene sine osv., i møtene.
    Så det er vel sånn at de spiller, eller noe sånt, tror jeg.
    Hvis det gir noe mening.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter