Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 1. mai 2014

Jeg sendte en e-post til LHT

Your letter of 15/4. Tenancy Ref 1022715704Click to teach Gmail this conversation is important.
Erik Ribsskog  
4:11 PM (0 minutes ago)

to LHT, Benefits, bcc: Lars, bcc: Runcorn, bcc: Info


Hi,

I'm refering to you letter from 15/4 which I received yesterday.

You write I have arrears of £329.55.

But I've been unemployed since the end of 2008, and my situation has
been the same all the time since then.

So it shouldn't be any reason for the Council to not pay all the
Housing Benefit for this year.

So I copy this e-mail to them.

Also, regarding the Service Charge.

You usually specify how much of the service charge which the Council
should pay, and how much I should pay.

In your letter from earlier this year, regarding the new service charges.

Then you didn't specify how much I should pay each week, (for the
communal gas, which was included in the Housing Benefit earlier if I'm
not mistaking), in service charges.

So if you could please specify this amount, so I'm sure I'm sending
you the right amount.

(I've tried to use a letter from the Council to see the service charge
I'm supposed to pay, but I would have wanted it straight from the
horses mouth so to speak, that is from LHT).

Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter