Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 11. mai 2014

Enda mer fra Facebook

helene sommer facebook

PS.

Her er mer om dette:

  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog

    Hei Helene Sommer,
    det er broren til Pia igjen, (hvis du husker meg, Pia var venninne av Cecilie Hyde.
    Disse to dro meg med til frisørsalongen din, like ved den største kinoen, i Drammen, studieåret 1988/89.
    En fredagskveld eller lørdagskveld.
    Du stod og klipte hu Diva-venninna di som egentlig har brunt hår, vel.
    Noe sånt.
    Før Cecilie Hyde og søstera mi dro meg med over bybrua, for Cecilie Hyde skulle kjøpe hasj av noen pakistanere i en falleferdig bygård, i Tollbugata.
    Noe sånt).
    Grunnen til at jeg skriver er at jeg muligens har funnet frisørsalongen din, (Cutting Crew, som vel Pia og Cecilie sa at den het), her i England.
    Nemlig i Birkenhead, i Wirral, (over elva fra Liverpool).
    Hvis det ikke er noen som har plagiert deg da, (for å tulle litt).
    Jeg har nemlig politiet på døra tre-fire ganger, om dagen, for tida, her i England.
    De beskylder meg for kriminalitet jeg ikke har gjort.
    Og står og banker på døra og lager et hælvetes bråk, seint og tidlig.
    Så du skjønner jeg trenger til litt frisk luft, på the Wirral, en gang i blant.
    Jeg eier del av et sameie, på Hurumlandet.
    Og jeg kontaktet Drammen Tingrett, i 2011, for å få dem til å oppløse det sameiet, (noe jeg mener er min rett, som norsk statsborger).
    Men ei Høisæther der, har ikke gjort noe, og jeg er arbeidsledig i Engalnd, så jeg er litt låst fast, her i Walton, i Liverpool, hvor jeg blir mye tulla med, av myndighetene osv. da, må jeg si.
    Kan du få hu skrulla, (Høisæther), hos Drammen Tingrett, til å få ræva i gir, liksom.
    Har kontakta Erland Borger fra Bergeråsen, om han vil kjøpe min del av dette sameiet, (siden hans far, rektor Borgen, kjøpte min fars ganske nye Mercedes, på 80-tallet), men jeg har ikke klart å få til noe.
    Bra hvis du som er så flink til å ordne ting, i England og andre steder, kunne ha fått de nazistene, hos Drammen Tingrett, til å få ut fingeren, (som min stesøster Christell Humblen pleier å si).
    Kjenner også to vokalisert, i Norge, forresten.
    Min studiekamerat, fra HiO IU, fra 2002 til 2004, het Dag Anders Rougseth, som var vokalist i bandet Autopulver.
    Kjenner også Morgan Lunde, (håndballspilleren), jeg var sjefen hans, (som assisterende butikksjef), på Rimi Lambertseter, på midten av 90-tallet, og han ble senere vokalist i bandet Svidd Grevling.
    Kjenner også noen svenske søstre, som pleide å ha Abba-show, på puber, her i Liverpool.
    Jeg ble dratt med av Margrethe Augestad, (en kollega fra Arvato), fra Gulskogen, på fest hos disse tre Liljegren-søstrene, (Charlotte, Ellinor og Elisabeth), i 2005, må det vel ha vært.
    To av de begynte også seinere på Arvato sin skandinaviske Microsoft-aktivering, (hvor jeg jobba).
    De bor nå i Sverige, og driver treningsstudio.
    Kanskje de er interessert i å bli med på noen musikk-prosjekter, tenkte jeg.
    Eller kanskje Dagga er interessert i det.
    (Han jobber nå i Tono, hvis jeg ikke tar helt feil).
    Bare noe jeg tenkte på.
    Fortsatt lykke til med klippinga og synginga og det som er.
    Pia sa i 1993 vel, at Cecilie Hyde var lesbisk.
    Jeg vet ikke hvordan du ble kjent med Hyde, men hu har vel engelsk far, og du hadde jobba mye i England, så det var vel kanskje derfor.
    Men men, det er mye rart.
    Jeg studerte jo i Oslo, på den tida, som du ble kjent med søstera mi og Cecilie Hyde.
    Så jeg kjenner jo ikke deg så bra, må jeg innrømme.
    Men tenkte på deg når jeg så den 'Cutting Crew'-frisørsalongen, her om dagen.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter