Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 28. juni 2014

Her kan man se det, at de har en elv i Sande, som heter Sandeelva. Her kan kanskje Drammenselva ha gått, i 'gamle dager', tenker jeg. Iløpet av den tida, som jeg gikk på Sande videregående, (hvor jeg gikk fra høsten 1986 til våren 1988), så var det sånn, at brua i Sande falt ned, husker jeg. Og da var det sånn, at jeg ikke skjønte helt hvor den brua lå, husker jeg, (når folk i klassen, prata om dette). Enda jeg hadde vært i Sande sentrum, en del ganger, (som passasjer, i buss og bil, osv.)

sandeelva

http://www.dagbladet.no/2014/06/28/nyheter/innenriks/brann/34088364/

PS.

Her er mer om dette:

bro som falt ned

https://www.sande-ve.kommune.no/Documents/Barnehager/Barnehagene%202012/Haga%20barnehage/m%C3%A5nedsplaner/M%C3%A5nedsplan%20oktober12%20n%C3%B8kleblom.pdf

PS 2.

I linken ovenfor, så står det det, at den brua i Sande, falt ned, i 1985.

Men jeg mener at Snorre Skaug, (fra Svelvik), snakka om at den brua hadde falt ned, på Sande videregående.

Og det må da ha vært, i enten 1986, 1987 eller 1988.

Men hvorfor Snorre Skaug snakka om 'snøen som falt i fjor', liksom.

Det veit jeg ikke, (for å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter